Skip to main content

Auteur Topic: Naakt fotos's

S
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: nov 2015
Naakt fotos's
OP: 08-11-2015, 13:30
ik heb een vriendje, en voor jullie klinkt het misschien heel nep maar we zitten nu in de tweede klas en we hebben nu al best een lange tijd wat. Ik vind hem heel erg leuk en hij mij ook. Alleen nu wilt hij fotos van mij in mijn beha en het liefst zonder... Nou no way dat ik dat ga doen! Ik ben niet gek! Maar dat vroeg hij en ik heb nee gezegd, hij begon te zeuren en te slijmen, over hoe mooi hij me wel vond en weet ik veel. Toen werd ik zo onzeker! maar ik heb t niet gedaan, en ik heb gezegd dat als dit soort dingen gebeuren het sowieso niet via internet gaat. Hij zei sorry en dat het nooit zou meer zou gebeuren. de dag erna appt hij mij met de vraag of ik het wel zou willen met mijn bh aan! ik was boos maar ik wilde hem ook niet kwijt, en het meest was ik verdrietig en teleurgesteld. ik was toen hij me appte op een feest met mijn beste vriend waarmee ik een broeder en zuster band heb. Hij hielp me en zei dat ik eerst even moest nadenken over mijn antwoord. ik heb dat gedaan en heb tegen mijn vriend gezegd dat ik verdrietig was en dat het voor mij een echte afknapper was. hij heeft zijn excuses alweer aangeboden en me gebeld. ik heb toen niet opgenomen. wat denk ik een fout van mij is. Hij woont namelijk best wel ver weg en hij kon dus niet zo maar naar me toe komen. We hebben het bij gelegd maar ik heb wel gezegd dat het misschien even duurde voor dat het echt weer zoals vroeger was. Ik twijfel echt ontzettend over mijn keus....
Help alsjeblieft?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Naakt fotos's
#1: 08-11-2015, 21:07
Hallo Stephanie,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.

Ik vind dat je heel erg goed gehandelt hebt om hem de gevraagde foto's niet te geven en ik vind het ook heel goed van je om deze vraag hier op het forum te plaatsen.

Je zou zeker niet de eerste zijn die enorm in de problemen komt door vol vertrouwen dit soort fofo's aan een vriendje te geven om er vervolgens, wanneer de relatie beeindigd is, tot de conclusie te komen dat dat ex vriendje toch minder betrouwbaar blijkt dan je dacht.

Een ander risico is dat je met dit soort foto's gechanteerd gaat worden om dingen te doen die je helemaal niet wilt.

Bedenk ook dat, wanneer je vriend deze weigering niet respecteert, hij jou ook absoluut niet waard is. Mocht je meer vragen hebben of een stukje ondersteunig kom dan gerust terug.

Happy_Man

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Naakt fotos's
#2: 09-11-2015, 21:27
stefhanie,
Je heb het goed gedaan aan dat soort vragen moet je inderdaad nooit aan voldoen.
En ik kan me heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent in hem, heb je nog gevraagd waarom hij bloot of bijna bloot foto,s van jou wilde hebben ? praat er met hem over en laat hem ook jouw oogpunt zien en hoe jij je daarbij voelt.
En afhankelijk hoe ver jullie gaan met vrijen kan hij je borsten live zien, wat moet je dan met een foto.
Hij heeft jouw vertrouwen beschadigt en het kost tijd voor dat dit vertrouwen is herstelt en dat kan soms best lang duren. 
Hij moet zich aan jouw opnieuw bewijzen dat hij jouw liefde wel waard is.
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 30
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: feb 2015
Re: Naakt fotos's
#3: 15-11-2015, 10:54
hoi
ik ben het eens met happy_man en marcel je hebt juist gehandeld, want er zijn echt super veel verhalen van meiden die het toch hebben gedaan en daarna werden gepest en het ze nu nog steeds achtervolgt. Een voorbeeld hiervan is een nederlandse youtuber genaamd julia ofzo. Maar bij mij op school zijn er ook een paar meiden die het naar een jongen hebben gestuurd omdat ze hem leuk vonden en dachten dat hij hun ook leuk vond, maar nee hij vroeg het aan heel veel meiden en ze hadden geluk dat het via snapchat was en dat hij er geen screenshot van had gemaakt. Dus voel je niet schuldig want als hij echt van je houd dan blijft hij hoe dan ook bij je ook als je weigerd
groetjes aud
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Naakt fotos's
#4: 15-11-2015, 13:42
even off-topic,

Leuk dat je ook weer mee komt doen Audry.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

S
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 6
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: nov 2015
Re: Naakt fotos's
#5: 06-12-2015, 23:44
Ik ben het eens met de bovenstaande reacties, zet hem eens voor het blok. Vraag aan hem waarom hij het zo graag wilt, als hij dan teleurgesteld of boos reageert dan moet je maar een proberen hem voor het blok te zetten door bijvoorbeeld te vragen wat het nou eigenlijk uitmaakt. Als hij echt van je houdt waarom zou hij dan boos worden of het uit maken als je geen naakt fotoos wilt sturen?
  • IP logged

S
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: dec 2015
Re: Naakt fotos's
#6: 07-12-2015, 17:20
Hoi,
Je hebt gelijk - wees voorzichtig met beeldmateriaal.
Maar misschien is er een andere manier?
Bel hem even, leg het uit, fluister hem lieve woordjes toe. Telefonisch kan je ook wel wat voor hem betekenen.
Voor het blok stellen en een aan-of-uit forceren is misschien te kort door de bocht.
Geniet van jullie samen!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal