Skip to main content

Auteur Topic: Onzeker over borsten.

M

Moozz

Onzeker over borsten.
OP: 16-08-2011, 23:56
Ik ben 15 jaar en ik ga naar de 4e klas volgende week. Sinds de 2e klas draag ik een bh. Ik kreeg oude bh's van mijn nicht en ik was er ontzettend trots op. Aan het einde van de zomervakantie, toen ik naar de 3e klas ging, had ik net nieuwe bh's gekocht en had ik 70B. Nu is het een jaar later, en ik heb nieuwe bh's nodig.. Maar het is niet dat die 70B te klein is, maar 70D is al te klein. Hier ben ik erg onzeker over geweest totdat ik een vriendje kreeg, en die zei dat hij het juist mooi vindt. Ik voel me er niet meer onzeker over, maar ik heb wel een vraag: Tot welke leeftijd blijven borsten gemiddeld doorgroeien?

  • IP logged

k

kimlove

Re: Onzeker over borsten.
#1: 17-08-2011, 14:08
volgens mij verschilt dat, maar ik dacht tot je 16e ofzo, tot het einde van de puberteit
denk dat die van jou wel uitgegroeid zijn, ik ben ook 15 en ga naar de vierde, die van mij groeien ook niet meer,
gelukkig, want ik heb 75e en ik schaam me er ook best voor :(
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Onzeker over borsten.
#2: 17-08-2011, 19:15
Ik had gehoord dat ze meestal op de 18e stoppen met groeien en soms groeien ze door tot de 20ste.
Als je vroeg in de puberteit ben geweest kan het ook misschien zijn dat ze op de 16e stoppen met groeien.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

v

verkauft

Re: Onzeker over borsten.
#3: 17-08-2011, 22:05
borsten kunnen vroeg beginnen met groeien en redelijk lang doorgroeien, al lijkt mij dat het in jouw geval niet veel groter zou worden.

verk
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Onzeker over borsten.
#4: 18-08-2011, 09:57
Ik denk ook dat die van jou wel uitgegroeid zullen zijn.
Rond de puberteit idd, dat is wat ik hoorde...
Wees er niet onzeker over, er is totaal niks ergs aan! En niks om je voor te schamen of wat dan ook,
Zoals meisjes verschillende smaken hebben qua uiterlijke kenmerken bij mannen, hebben mannen dat ook bij vrouwen! Er lopen zat mannen rond die een D of E juist mooi vinden!
Xxxx Opradah1
  • IP logged

i

ikvoelme

Re: Onzeker over borsten.
#5: 01-12-2011, 18:16
Euhm, ik zit nu in de 2e en ik heb 75A, en dat vind
ík veel te klein!
  • IP logged

K

Karian

Re: Onzeker over borsten.
#6: 01-12-2011, 20:13
Te klein is niet goed, en te groot is ook niet goed!
Meiden, wat willen jullie nou?
Wees tevreden met wat je hebt, mooie grote borsten is iets om echt knetterjaloers op te zijn.
Je hebt ze tenminste! ;)

Maar ik ken de onzekerheid wel hoor. Ik kan je vertellen dat ik ook met mijn evenwichtige cupje C ook onzeker ben.
Elk meisje is onzeker over haar borsten.

Je borsten groeien nog tot jij uitgegroeid bent, maar meestal is het iets eerder klaar.
Rond je 18e zou je uitgegroeid moeten zijn, ongeveer.
Jij zit in de tweede, dus hebt nog genoeg tijd! Misschien is het gewoon wat minder snel bij jou.

En als je deze cupmaat houd, vergeet dan niet dat je nog een heleboel andere features hebt die wél mooi zijn!
Veel jongens houden overigens van kleinere borsten, geloof het of niet :)
  • IP logged

w

wagenaar

Re: Onzeker over borsten.
#7: 01-12-2011, 20:19
Ja ik ben het met karian eens ik ben dan geen meisje maar wees blij met de features die je hebt iedereen is speciaal op zijn/haar manier en mijn mening ik vind borsten van cup b/c mooi groter vind ik al snel niet mooi en er zijn allerlei andere jongens die dat juist wel weer mooi vinden dus ben blij met wat je hebt en wees niet bang over wat anderen ervan vinden ;-)

Xxx Wagenaar
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Onzeker over borsten.
#8: 01-12-2011, 22:37
Euhm, ik zit nu in de 2e en ik heb 75A, en dat vind
ík veel te klein!

Oke, JIJ vind het veel te klein.
Maar ik kan alleen Karian maar bevestigen, er zijn genoeg jongens die liever kleine borsten zien dan grote borsten. Ik heb het idee dat dit puur uit een stukje onzekerheid van jou voort komt. Er zijn dus genoeg mensen die wel tevreden zijn over JOUW borsten.

Wat misschien ook nog een geruststelling is, vooral wanneer borsten zo klein zijn gebeurd het regelmatig dat deze doorgroeien totdat je 20 bent.

Sterkte,


  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

l

lilxdevelina

Re: Onzeker over borsten.
#9: 02-12-2011, 01:07
Het kan zelfs nog zijn dat later als je in de overgang bent ze nog verder door gaan groeien, maar ik denk dat dit bij jou niet het geval zal zijn. :)

&& ik weet hoe het voelt, heb zelf 75D & het is niet altijd een pretje om eerlijk te zijn. Maar gelukkig heb ik ook een vriend die me neemt zoals ik ben, dat is het belangrijkste. ;-)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal