Skip to main content

Auteur Topic: Wat is je maximale slobbergehalte?

t

teengirl

Wat is je maximale slobbergehalte?
OP: 23-12-2011, 09:14
Hoe erg moet jij eruit zien wil je de deur niet uitgaan?
Ga je zonder make-up de deur uit? Zonder BH? Als je lekker in je jogginbroek en slobbertrui zit met je haar in coupe vogelnest, loop je dan even naar de bakker tegenover, of trek je dan toch normale kleren aan? Zou je in sportbroek even de stad in gaan of een bezoekje brengen? En als er een gaatje of vlekje in je kleding zit, trek je het dan nog aan in het openbaar?
Ik ben benieuwd!
  • IP logged

K

Karian

Ik ben daar echt niet moeilijk in, zeker op dagen dat ik alleen maar even de deur uit moet om boodschappen te doen. Als ik naar vrienden ga kleed ik me vaak wel wat netter, douche ik ook goed en doe ik make-up op. Maar ik ga zonder moeite naar de winkel zonder make-up/leuke kleding.
  • IP logged

k

koekje

In het weekend, draag ik bijna tot geen make up, heb dan weekend en dus geen zin om iets aan mun gezicht te doen (tenzij ik net een spook ben of er bezoek komt.)
Voor de rest, altijd mun haar goed doen en mijn make up goed doen.
Maar kleding boeit me niet zoveel, als ik zin heb om een slobber trui aan te trekken naar school, dan doe ik dat lekker, ik heb er toch geen last van? En gaten, tjah, ik loop net zolang met truien totdat ze praktisch uit elkaar vallen, heb dit jaar al afscheid moeten nemen van 2 shirts... -snik- nee grapje (:

Xx
  • IP logged

I

Ine

Goh, soms ga ik wel eens zonder make-up buiten en mijn haar gewoon in een staart... Ik heb wel altijd normale kleding dan aan. :-D
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal