Skip to main content

Auteur Topic: 2 jongens??

R

Rulie

2 jongens??
OP: 10-09-2007, 15:57
Er is een probleem ik heb een vriend net 3 weken maar nu zit ik net op me nieuwe school en vind een jongen veel leuker wat meot ik doen mijn vriend houden of neit en het is net uit met de liefde van me leven dus is het alleen omdat ik vervanging wil of niet??

Die jongen van school is 17 en mijn vriend is 19...


Ik wil met Die jongen van school maar wil het niet uitmaken want het is net een maand uit met me liefde van me leven en mijn ouders worden leip als ze horen dat ik WEER een ander heb
  • IP logged

A

Anique

Re:2 jongens??
#1: 10-09-2007, 17:42
jee moet gewoon kijken wie je de leukste vind .. en dan kan je pas beslissen ... alleen snap k et niet van de liefde van je leven wie bedoel je daar mee ?
  • IP logged

t

totalwar

Re:2 jongens??
#2: 11-09-2007, 13:40
Mmmm als ik et zo hoor lijkt het alsof je die nieuwe jonge niet zo goed kent. Ik weet neit hoe je relatie nu in elkaar zit, maar als je wat vrijheid heb om met andere jongens om te gaan, kan je altijd contact maken met die andere jongen en kijken of er aan hem dingen zijn waar je op verliefd wordt.

En voel je echt zo weinig voor degene die je nu heb dan? Want als dat zo is, dan vrees ik wel dat je met hem heb genomen om verdriet te verwerken toen het uitging met je vriend.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

S

Sweetheart

Re:2 jongens??
#3: 23-10-2007, 11:06
K zou eerst die jongen wat beter leren kennen,
Want het is wel lullig als ej het uit maakt met je vriend als je die ene jongen amper kent!
Ik zou rustig afwachten.. Want als ej het voor neits voor niets uit maakt dat is je eigen schuld..

Sweetheart
  • IP logged

e

eenwieler

Re:2 jongens??
#4: 29-10-2007, 17:38
Als je een liefde van je leven gehad hebt, waarom heb je dan een maand daarna alweer 3 weken een andere?

Ik blijf van mening, als je meerdere leuk vind, dan zijn ze niet speciaal genoeg.

Ferko
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal