Skip to main content

Auteur Topic: Aanspreken/onmoeten van meisjes

e

eenwieler

Re:Aanspreken/onmoeten van meisjes
#15: 28-11-2007, 10:47
Als ik op vrijdag of zaterdag avond uitga. Dan moet ik bij iedere leuke meid die naar mij toe komt vragen: Ben je wel 14? Dan zitten er gewoon veel te veel jong grut op stratum (langste kroegenstraat van Nederland).

Daarom ga ik op donderdag en niet in de vakanties. Als er meer studenten rond hangen.

Daar moet jij ook gewoon naar gaan kijken. Je bent 16. Je valt dan waarschijnlijk op meiden vanaf een jaar of 14 t/m 16. In sommige steden heeft uitgaan dan geen zin omdat daar alleen maar studenten komen. In andere steden zit je dan met leeftijd wel goed.

Ik geef een voorkeur voor een jongerencentrum, omdat het daar een ontspannere sfeer is. Er zijn geen meiden die voor 2 breezers al met je het bed in duiken.

Mijn tip voor jou is: Ga op zoek in je omgeving waar iets is voor jou leeftijd en waar ook jouw doelgroep aan meiden komt. En ga daar eens naar toe.

Ferko
  • IP logged

h

hymkelieverd

Re:Aanspreken/onmoeten van meisjes
#16: 28-11-2007, 11:51
nou niet alle meisjes die in een kroeg komen gaan voor 2 breezer het bed in hoor dt slaat echt nergens op! ik kwam vroeger toch ook in kroegen en ik bn tog ook 15!


.xx.hymke
  • IP logged

t

totalwar

Re:Aanspreken/onmoeten van meisjes
#17: 28-11-2007, 16:49
Je heb gelijk hymke ;) Gelukkig zijn er nog verstandige meisjes die niet alleen in bed willen duiken na wat drankjes of daarvoor ook niet ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

B

Britt.

Re:Aanspreken/onmoeten van meisjes
#18: 09-12-2007, 21:01
hehe ik wist niet eens dat stratumseind de grootste kroegenstraat van nl was :P Ik woon der vlakbij 8)

XxxJes Britt
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal