Skip to main content

Auteur Topic: AAAAAAAAAAAAAAAARRRGH.

d

dietoday

AAAAAAAAAAAAAAAARRRGH.
OP: 11-03-2008, 18:26
AAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGH. Ik begrijp mezelf gewoon niet, één moment lijkt me iets fuckn geweldig, een seconde later kan datzelfde me ontzettend bang maken. Ik ben heel vaak bang. Ik weet niet eens waardoor, en het is dat ik bang ben voor mezelf. Zoals nu. Ik tril helemaal. Ik denk vaak dat ik beter af dood ben. Nou dat eigenlijk niet eens. Het is meer... ik wil dood zijn. En elke dag, áltijd is dat plan aanwezig. Ik hou mezelf en mijn gestoorde gedachten en gedrag verborgen voor anderen en ik wil dat iedereen op afstand blijft, maar tegelijkertijd heb ik enorme behoefte aan gezelschap, begrip. En het volgende moment vind ik het heeeeeeeel kut van mezelf dat ik iets verteld heb, vrijgegeven. Ik ben meerdere keren gedumped, door vrienden bedoel ik. Ik ben er ontzettend onzeker van geworden, en zelfs als ik gewoon wéét dat er een aantal mensen zijn die me aardig vinden kan ik me óntzettend aaaaaaaaaalllllllllleeeeeeeeeeeeennnnn voelen, dat is echt gewoon niet normaal meer. Als ik iets voel, voel ik het altijd heel intens.

Ik ben ook verslaafd aan twee ontzettend verkeerde dingen.
Energiedrink, soort drug-achtig, word er high van.
En automutatie ofzoiets, weet niet hoe je dat netjes zegt.

Ik voel een soort branderig iets vanbinnen, als ik niet bezig was met het schrijven van dit, zou ik een punaise pakken en hem gewoon op een drukpunt zetten en drukken. Ik zweer het je; ik voel het niet. De innerlijke pijn overschreeuwt het.

Ik wil dat iedereen denkt dat het helemaal geweldig met me gaat.

Elke dag sta ik voor de spiegel en maak van mijn hand een denkbeeldig pistool en schiet.

Ik denk dat ik 'Borderline' heb, dat is een persoonlijkheidsstoornis. En ik ben depressed. Volgens ong. 10 tests heb ik een ernstige depressie.......


  • IP logged

r

roosje

Re: AAAAAAAAAAAAAAAARRRGH.
#1: 11-03-2008, 18:30
energiedrank dat kn wl eens een beetje de oorzaak zn.
en over dat schieten.
je bedoelt zm .
ik zeg het je het is nooooiiiiiittttt de oplossing.
nnnnooooiiiitttt!!!
  • IP logged

n

nickozzz

Re: AAAAAAAAAAAAAAAARRRGH.
#2: 11-03-2008, 18:32
dan zou ik een psychiater overwegen
  • IP logged

E

Elize

Re: AAAAAAAAAAAAAAAARRRGH.
#3: 12-03-2008, 02:43
Waarom maak je niet een keer een afspraak bij de huisarts? Ik denk dat hij of zij in deze situatie jou het beste kunt helpen. Je hoeft het er niet met je ouders over te hebben, je kunt de huisarts opbellen, of er naar toe gaan, en een afspraak maken en dan er bij zeggen dat je dit buiten je ouders om hebt gedaan en dat je niet wilt dat ze er achter komen dat je nu bij de dokter bent.
Heel veel succes, en als je nog vragen hebt of iets met me wil bespreken kun je me altijd een pb sturen!
Liefs, Elize
  • IP logged

r

riwi

Re: AAAAAAAAAAAAAAAARRRGH.
#4: 12-03-2008, 14:21
ehm... nouwww
zelf moord is egt nevver nooit de oplossing niet   
en jezelf snijden ookn iet daar wor je ookn iet gelukkiger van verder weet ik het ookn iet
maar neem iemand in vertrouwen ofzo een hele goede vriend / vriendin
en de vrienden di eje dumpen zijn jou gwoon niet waard

a lot off love  :-* riwi
  • IP logged

t

totalwar

Re: AAAAAAAAAAAAAAAARRRGH.
#5: 12-03-2008, 16:20
Jah van die energiedrankjes zal je een beetje moeten afkicken. Maar de vraag is nogsteeds waarom ben je bang voor jezelf? Ben je bang dat je jezelf wat aandoet, want de angst drijft je meer tot dat dan dat het iets anders doet. Dus waar ben je precies bang voor?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

n

nickozzz

Re: AAAAAAAAAAAAAAAARRRGH.
#6: 12-03-2008, 17:03
dat komt echt niet alleen van energie drankjes das onzin zo erg is die shit niet.
ik zuip liters per week en bij maakt t geen moer uit
  • IP logged

r

roosje

Re: AAAAAAAAAAAAAAAARRRGH.
#7: 12-03-2008, 17:22
de ene kn er beter tege he  ;)
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: AAAAAAAAAAAAAAAARRRGH.
#8: 30-03-2008, 12:32
Ik drink het ook best veel, ik ken veel mensen die ook zoiets drinken en kunnen er allemaal  tegen. Dus ik denk dat er un andere reden is wrm je zo doet.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal