Skip to main content

Auteur Topic: vertrouwen kunnen hebben

m

mnon

vertrouwen kunnen hebben
OP: 08-10-2008, 19:56
Hallo..
Kheb dit nog nooit gedaan ofzo maar zit echt in een crisis en wil wellis weten wat jullie zouden doen. Ik heb ongeveer een vriend 2 maanden pas is nog niet zo lang.. In die 2 maanden heb ik ongeveer 5001 verhalen gehoord over dat hij seks met andere heeft. Ik wou het niet geloven en had er erg veel verdriet van.. Toen ik erover begon zei hij dat het allemaal niet waar was en dat ik alleen naar hem moet luisteren. Ik vertrouwde hem dus. Nu krijg ik nog geen 24 uur geleden een telefoontje van mijn beste vriendin.. Die zei dat hij vorige week nog met een ander meisje in bed heeft gelegen. Terwijl hij toen met mij de dag ervoor was gaan zwemmen en het was helemaal super! Mijn vriendin had het gehoord van een meisje die mij echt totaal niet moet.. Omdat ze het rot vind dat ze hem niet kan krijgen. Ik heb hem net een smsje gestuurd met de vraag of het waar was en dat ik eerlijk antwoord wil. Ik denk dat als hij het leest en het waar zou zijn hij toch zegt dat het niet waar is.
We verschillen 4,5 jaar en hij schaamt zich er erg voor, hij wil graag seks dat hebben we ook nog niet gehad omdat ik eerst z'n vertrouwen wil winnen. Zou hij het daarom doen?
Wat moet ik hier nou mee en hoe kom ik er achter wat wel en niet waar is!? Ik wil hem gewoon kunnen vertrouwen..

x
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: vertrouwen kunnen hebben
#1: 08-10-2008, 21:28
hoe oud ben jij?
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: vertrouwen kunnen hebben
#2: 09-10-2008, 15:25
5000 verhalen? Kleine kans dat hij dan vreemd gaat?
Ik zou hem nie vertrouwen
En ook nie met hem naar bed toe gaan als hij dat alleen wil en jij er nog nie klaar voor bent
  • IP logged

t

totalwar

Re: vertrouwen kunnen hebben
#3: 10-10-2008, 18:18
omdat ik eerst z'n vertrouwen wil winnen.

Ik denk meer dat je bedoel dat hij jou vertrouwen moet winnen. Maar het is hoe je er zelf naar voel. Als je vanaf die 2 maanden al de hele tijd rot voel omdat je die verhalen hoort en emotioneel er niet mee om kan gaan, dan moet je stoppen met de relatie, anders blijft het zo doorgaan.

Daarnaast als je hem een kans wil geven en denkt dat hij niks doe, geef het een kans en een tijd om het weg te laten waaien en geef hem het vertrouwen pas om het te doen als je langer dan een jaar verkering heb. In een jaar heb je denk ik wel genoeg geleerd en ondekt over hoe hij is en of hij liegt.

Sterkte en probeer er met iemand over te praten die niet verhalen rondgooit, waarvan je niet zeker weet of ze zo zijn. Want die personen hebben al een mening over je vriend en zullen niet snel veranderen van mening. Dan is iemand nieuw en die je vriend niet kent of niet echt iets van hem gehoord heb beter, die kan wat meer jou verkennen en ontdekken wat je voel in plaats van dat hij/zij gaat op wat hij denkt vanwege verhalen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

mnon

Re: vertrouwen kunnen hebben
#4: 10-10-2008, 19:26
16

bedankt voor jullie steun en antwoorden enz..
ik heb hem de hele week nog niet gezien omdat ik even moest na denken. Morge hebben we afgesproken dus ga ik het er even met hem goed over hebben.. Ik ben niet zo heel goed in praten over gevoelens.. Mja anders kom ik er nooit achter.. Bedankt alvast! En als ik een gesprek gehad heb laat ik het meteen weten.

xxliefs :-*
  • IP logged

t

totalwar

Re: vertrouwen kunnen hebben
#5: 10-10-2008, 21:07
Is goed, bedank voor het laten weten en veel succes met het gesprek.

En dat je moeilijk over je emoties en gedachten kan praten is niet erg, je probeerd het tenminste ;) laat maar horen hoe het wordt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal