Skip to main content

Auteur Topic: Jonges...zo onbegrijpelijk

g

girl_nextdoor

Jonges...zo onbegrijpelijk
OP: 01-03-2007, 20:47
Er is een jongen bij mij op school waar ik paar jaar bij in klas heb gezeten en waar ik niet veel mee praatte. Hij was wel btje knap maar omdat ik wist dat playertje was mocht ik hem niet echt...
Ma afgelopen weeknd kwam ik hem tegen met uitgaan en hadden we wel gezelig gepraat enzo, er is verder niks gebeurd, ma had wel het gevoel dat hij wat wilde...  Volgende dag vroeg hij me nummer en wilde ie opeens mteen wat afspreken voor zaterdag en voor volgende week vrijdag!! :o nou dat gaat me toch egt iets te snel...waarom heeft ie opeens nu wel belangstelling en wil die zo snel daten... ??? ik heb m ook gevraagd of hij egt zon player is toen zei hij nee laatste keer dat ik met meisjes gezoend heb is 4 maanden geleden...maar moet ik dat geloven? :( Ik heb onze date afgezegd...maar ik weet niet wat ik verder met hem moet... :-\
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 05-03-2007, 16:33 door redactie »

S

Something.else

Probeer er eerst achter te komen of hij nog player is..
En of het echt waar is dat de laatste keer 4 maande terug was.

Als dit waar is is hy niet echt een player.

Vind hy jou ook leuk? Ga er dan voor! Wat heb je te verliezen?

kuss :)
  • IP logged

d

death_angel

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#2: 05-04-2007, 22:18
eens geplayt altijd geplayt  ;)
  • IP logged

S

Something.else

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#3: 06-04-2007, 10:44
Dat is niet waar..

Rond de pubertijd willen jongens meestal opvallen..
En dan vinden ze het stoer als ze met veel meisjes hebben gehad etc.

Maar jongens veranderen echt wel, anders zou dat betekenen dat alle players later geen gezin zouden hebben. nou dat geloof ik totaal niet!

als ze ouder worden veranderd dat echt wel

xxx
  • IP logged

I

Ilse

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#4: 06-04-2007, 13:01
Hoi,

Wat Something.else zegt klopt helemaal. Jongens veranderen. Probeer erachter te komen hoe hij nu echt is.

Grtz Ilse
  • IP logged

c

coolgirl E

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#5: 18-04-2007, 17:45
Hai,

Ik ben verliefd maar ik weet eigenlijk niet of ik nog verliefd ben. Ik hoop het wel, maar ik weet het niet meer. Ik ben nog nooit verliefd geweest en andere allemaal wel. Ik word daarom altijd buiten gesloten. Wie kan mij alstublieft helpen.? ??? :-[ :( :-\ :'(
  • IP logged

S

Something.else

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#6: 18-04-2007, 20:08
Iedereen is er aan toe als hy/zy er klaar voor is. Je kan niet zeggen ik word nu verlieft. Want verlieftheid is een gevoel. En dat kan je niet dwingen omdat je het zo graag wilt

Dat je word buiten gesloten vind ik echt onziin! Want als by jou dat gevoel later komt als bij anderen, kan jij daar niks aan doen!

Je kan moeilijk zeggen dat je verlieft bent op iemand terwijl dat niet zo is. Maak dat duidelijk aan degene die je buitensluiten.

xxx. :)
  • IP logged

I

Ilse

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#7: 18-04-2007, 20:15
Hoi,

Ja wat something.else zegt is helemaal waar. Je kan verliefdheid niet dwingen. En dat je word uitgesloten is helemaal belachelijk. Zijn die anderen wel echt eens verliefd geweest? Twijfel er zelfs aan, anders doen ze zo niet. Je moet gewoon wachten tot je echt verliefd bent, en als je dat nu niet goed weet moet je ff wachten. Als je gevoelens heviger worden ben je er zeker van.

Grtz Ilse
  • IP logged

L

LEONIEE

ik ben verlieft op een vriendin die ze broer..
ik kom daar elkedag &zie hem dan..
soms hou ik het niet meer ik wil ik het zeggen mr hy is 16 +een broer van me vriendin &een vriend vn my broer!
ik durf het niet en elkedag meer tranen en stress
  • IP logged

S

Something.else

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#9: 20-04-2007, 15:25
Waarom die stress?
  • IP logged

I

Ilse

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#10: 20-04-2007, 17:30
Hoi,

Ja, wrm heb je stress? En het is toch niet erg dat hij de broer van je vriendin is en een vriend van je broer. Dat is toch helemaal niet erg. Ga ervoor!! Ookal is hij 16.

Grtz Ilse
  • IP logged

L

LadyMelody

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#11: 21-04-2007, 21:52
ik heb nu met een jongen maar ik begrijp bijna niks van hem hij speelt steeds maar de baas en al zal ik het uit maken? ik geef wel om hem maar hij ook op mij ???
 wat moet ik nouw doen en ik heb ook nog eens een ex... en die praat aleen maar leugens over mij ik vraag steeds wat er aan de hand is maar ik krijg geen antwoord kan ik daar iets aan veranderen?
  • IP logged

I

Ilse

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#12: 23-04-2007, 16:47
Hoi

Als je vriend niet wil zeggen wat er aan de hand is, zou ik het wel uitmaken. Je raakt er wel over. Als hij echt de baas over je speelt denk ik niet dat hij veel om je geeft. Je kan hem beter vergeten. En je geluk bij iemand anders gaan zoeken.

Grtz Ilse
  • IP logged

S

Something.else

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#13: 23-04-2007, 21:02
daar ben ik het niet helemaal mee ens  ::)
  • IP logged

I

Ilse

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#14: 24-04-2007, 17:53
Hoi,

Wat denk jij dan wat het beste is Something.else?

Grtz Ilse
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal