Skip to main content

Auteur Topic: Jonges...zo onbegrijpelijk

S

Something.else

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#15: 24-04-2007, 20:32
Als iemand de baas over iemand speelt, betekend het toch niet meteen dat diegene hem of haar niet meer leuk vind?

Kyk misschien is hy wel bang om haar kwijt te raken.
Je kan toch ook rustig met hem praten daarover.. en zeggen dat hy dat niet moet doen..

Ik vind dat niet meteen een reden om het uit te maken en hem gelijk te vergeten..

Myn mening  ::)
  • IP logged

I

Ilse

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#16: 24-04-2007, 20:44
Hoi,

Ja oke dat heeft ook wel iets. Maar ik zou het zo doen als het met mij zou gebeuren, zou niet kunnen samenleven met zoiemand, en als die persoon zo is, moet hij zich zeker niet gaan veranderen. Maar je hebt zeker een punt :)

Grtz Ilse
  • IP logged

S

Something.else

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#17: 25-04-2007, 13:29
 :)
  • IP logged

l

laura231

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#18: 13-05-2007, 08:45
 laura231wa is play? ???
  • IP logged

m

magiclover

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#19: 16-05-2007, 22:04
playen is als een jonge van het ene meisje naar het andere meisje gaat  zonder dat hij eigenlijk iets voor die meisjes voelt volgens mij is het zo maar ik weet het neit zeker hoop dat iemand er nog iets ana kan toe voegen als het niet goed is

groetjes charelle
  • IP logged

M

MiHa

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#20: 19-05-2007, 11:11
Het eerste wat je je moet bedenken is : Wil ik ijgelijk wel iets met hem ?
Zo ja dan kan je een keer met hem afspreken.
Maar let erop : als hij bekend staat als player dan moet je ook een beetje uitkijken.
Met je telefoonnummer moet je nog een beetje uitkijken.
Anders kan hij je ( als hij egt een player is ) altijd nog blijven vervelen met sms'jes en dat geld ook voor je msn adress.
Je kan het best geen verkering met hem nemen zonder dat je zeker weet dat hij geen player is.
Doe eerst gewoon voorzichtig .. tot je het zeker weet dat je hem kan vertrouwen. ::)

xx
Isjee
  • IP logged

b

bianca

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#21: 26-06-2007, 18:03
een jongen van mijn klas doet zo stoer maar dat is hij niet en hij komt aan mijn kond en dat wil ik niet ik heb hem een keer een klap gegeven maar dat helpt niet  
  • IP logged

m

magiclover

Re: Jonges...zo onbegrijpelijk
#22: 26-06-2007, 19:33
misschien naar de leraar gaan
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal