Skip to main content

Auteur Topic: (L')

J

Jaimy

(L')
OP: 26-12-2008, 15:40
Hee!
Nou ik ben dus al tijdje verliefd op een jongen! maar k denk dus steeds van hij vind mij stom en als ik met hem praat is het heel gezellig enzo! maar k denk dat hij er misbruik van maakt! niet dat hij het weet hoor ofzo k zie hem ook maar 2x in de week 1 uurtje en dan ook maar 5 minuten of als hij langs loopt bij werk (vakkenvullen) maar als ik met hem sta is het echt super gezelig en oeeh zo leuk is die! maar k weet dus even niet wat ik moet doen soms denk ik hij is ook op mij maar dan denk ik nee toch niet hij is op die of die! en word ik hellemaal verdrietig en boos! k kan ook niet stoppen met denken aan hem! Help?
Loves
  • IP logged

m

magiclover

Re: (L')
#1: 26-12-2008, 16:22
probeer gewoon wat meer tijd met hem door te brengen. dan leer je hem ook beter kennen. wanneer je een jonge beter kent heb je ook vaker meer het idee of ze je leuk vinden of niet. maar als je het zeker wilt weten meot je het gewoon vragen. ik weet het het is moeilijk en vergt heel erg veel zelfvertrouwen en het is moeilijk. maarja als je hem echt eluk vind is eht de moeite waard.
  • IP logged

J

Jaimy

Re: (L')
#2: 26-12-2008, 16:35
Neee ik ga t niet vragen! maar ik heb niet eens zijn msn of nummer alleen zijn hyves! (A)
xx
  • IP logged

m

magiclover

Re: (L')
#3: 26-12-2008, 16:42
vraag dan zijn nummer of msn ofzo dan krijg je meer contact met je en wees jezelf als hij jou ook leuk vind komt hij misschien jou zelf wel vragen
  • IP logged

t

totalwar

Re: (L')
#4: 28-12-2008, 10:17
Zoek hem eens op op www.wieowie.nl als je zijn voornaam en achternaam kent, dan moet je misschien wel wat van hem vinden, misschien wel zijn hyves of msn ;)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

J

Jaimy

Re: (L')
#5: 02-01-2009, 20:59
Ga het proberen hij is echt zoo Leuk! hihi
  • IP logged

h

hallodoei

Re: (L')
#6: 02-01-2009, 21:47
Het komt me bekend voor.. Ik heb hetzelfde.. Het voelt echt vreemd zoiets.. Dan weet je echt niet hoe je erop moet reageren.. Ik heb hetzelfde nu een half jaar lang al.. Alleen mijn probleem is dat ik ook de naam niet weet! :o ;D
  • IP logged

T

TienerJen

Re: (L')
#7: 04-01-2009, 19:09
Hey Jaimy.

Als ik jou was zou ik met hem gaan praten.

Dan is hij wel eerlijk of hij op iemand anders is!

Doei Grt TienerJen
  • IP logged

J

Jaimy

Re: (L')
#8: 06-01-2009, 18:17
Ja maar ik ga dat toch niet zomaar vragen! Kennen jullie hyves? Ik had hem een krabbel gestuurd stuurt hij niet terug!  :'(.. Ik voel me nu zo kuuuuuuuuut. echt Hij vind me blijkbaar niet leuk ik had gestuurd heeee! alles goed haha xx maar hij reageert niet meeen echt niet te beschrijven hoe ik me voel

Maaan! k kan echt niet stil zitten ik denk er steeds aan dan denk ik weer hij mag me niet en hij haat me iemand heeft het tegen hem gezegt en nou duurft hij niet meer zo te doen zoals eerst en omg straks leest hij dit ik lijk wel een stalker! IK VOEL ME ZO fiets! echt HEEEELP k weet echt neit wat ik moet doen k durf het ook niet te zeggen tegen hem want dan gaat hij misschien anders doen! IK HEB HEM OOK AL 3 WEKEN NIET GEZIEN OFZO! I like him! Voel me echt heel fiets!
xx
 
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 06-01-2009, 18:27 door magiclover »

m

magiclover

Re: (L')
#9: 06-01-2009, 18:29
als je je echt zo shit voelt. probeer toch het hem te vertellen als je echt zo veel van hem houd
  • IP logged

J

Jaimy

Re: (L')
#10: 06-01-2009, 19:45
Maar dat durf ik niet straks gaat het fout! en dan doet hij nooit meer zoals eerst! x
  • IP logged

h

hallodoei

Re: (L')
#11: 07-01-2009, 08:20
Niet bang zijn voor een afwijzing of wat dan ook. Is het niet waard. Als hij niet reageert hoeft het niet meteen te betekenen dattie je niet wil of wat dan ook. Hoe moeilijk en zwaar het ook is, gewoon erop afstappen, vragen wat je wilt en dan zie je het wel! ^ ^
  • IP logged

J

Jaimy

Re: (L')
#12: 07-01-2009, 20:19
Oke maar dat durf ik zoiezo nooit! maar hij is niet meer leuk meen ik haat hem nu gewoon hoe moeilijk is het om terug te sturen en ik zie hem niet eens meer zo vaak denk dat ik meer op de gedachten verlieft ben hihi
x
  • IP logged

h

hallodoei

Re: (L')
#13: 08-01-2009, 08:23
Je kunt niet verliefd zijn op gedachten. Je bent verliefd, of je bent het niet. Gewoon kalm blijven, niet iedereen doet veel met hyves. :)
  • IP logged

J

Jaimy

Re: (L')
#14: 08-01-2009, 19:27
Kan wel toch? Maar hij stuurt wel naar andere terug! xx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal