Skip to main content

Auteur Topic: (L')

h

hallodoei

Re: (L')
#30: 08-04-2009, 13:10
De jongen die ze leuk vond (zie 1e post). Daar draait het om.. Tja meisje.. Als je hem niet uit je hoofd kan krijgen.. Stap op hem af en vertel wat je vindt.. Anders zal het niets worden.. ;)
  • IP logged

J

Jaimy

Re: (L')
#31: 19-04-2009, 18:17
Maar ik spreek hem amper nog! En steeds als ik hem ergens zie op eeen foto dan denk ik oooh en dan ga ik weer hellemaal denken!
  • IP logged

m

mich

Re: (L')
#32: 19-04-2009, 20:24
zijn er geen andere leukere jongens dan ? :)
  • IP logged

J

Jaimy

Re: (L')
#33: 20-04-2009, 16:07
Niemand zoals hij! :O
  • IP logged

t

totalwar

Re: (L')
#34: 20-04-2009, 18:55
Denk dat je de wereld nog een beetje moet ontdekken en andere jongens ook durven toe te laten, of hoop je nog te veel dat hij terugkomt?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

s

sOfie*

Re: (L')
#35: 20-04-2009, 19:11
'kweet hoe het voelt, ..
Mjah, je moet u er bij neerleggen,..
'kdenk dat hij het even moeilijk heeft als jou ..

Sterkte meisje ! (l)
  • IP logged

s

s990pnnm0

Re: (L')
#36: 20-04-2009, 19:25
Probeer een keer gewoon met hem te praten tijdens het vakken vullen. Je komt er dan in ieder geval al redelijk snel achter of hij je leuk vindt. Probeer ook zijn msn/mobiel nummer te krijgen. Als je z'n msn nog niet heb zou ik dat zo snel mogelijk vragen, want je leert iemand dan een stuk sneller kennen.

Blijf wel onthouden dat er meerdere jongens op de wereld zijn ;).
  • IP logged

R

Roos-

Re: (L')
#37: 20-04-2009, 19:51
K zou eig geen contact mr mt hem opnemen..
Laat hem gaan...
tis moeilijk mr et gaat !


x
  • IP logged

h

hallodoei

Re: (L')
#38: 20-04-2009, 20:38
+1 @ de mensen boven me. Er zijn heel veel jongens en persoonlijk denk je niet dat ze beter zijn? De persoon die jou neemt zoals je bent is veel beter dan deze jongen, al zie je dat nu nog niet in. :)
  • IP logged

J

Jaimy

Re: (L')
#39: 23-04-2009, 18:32
Denk dat je de wereld nog een beetje moet ontdekken en andere jongens ook durven toe te laten, of hoop je nog te veel dat hij terugkomt?

Groetjes,

Steffen

Ja eigenlijk wel! maar ik weet dat hij niet terug komt! Het was gewoon altijd zo gezellig weetje
  • IP logged

J

Jaimy

Re: (L')
#40: 23-04-2009, 18:33
Probeer een keer gewoon met hem te praten tijdens het vakken vullen. Je komt er dan in ieder geval al redelijk snel achter of hij je leuk vindt. Probeer ook zijn msn/mobiel nummer te krijgen. Als je z'n msn nog niet heb zou ik dat zo snel mogelijk vragen, want je leert iemand dan een stuk sneller kennen.

Blijf wel onthouden dat er meerdere jongens op de wereld zijn ;).

Hij werkt er niet meer! Msn heb ik al alleen hij is nooit online dus kan ook niet zijn nummer vragen! hij heeft een ander! ):
kusjes
  • IP logged

t

totalwar

Re: (L')
#41: 23-04-2009, 19:25
Ja eigenlijk wel! maar ik weet dat hij niet terug komt! Het was gewoon altijd zo gezellig weetje

Waarom heb je dan niet contact gehouden?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

h

hallodoei

Re: (L')
#42: 23-04-2009, 20:38
Jaimy, je zegt dat hij een ander meisje heeft.. Dan is het beter hem met rust te laten en (hoe hard en zwaar het ook kan zijn) het te gaan verwerken. Er zijn veel meer (en dus ook betere) jongens voor je dan iemand die een ander voor jou kiest.. :)
  • IP logged

t

totalwar

Re: (L')
#43: 23-04-2009, 21:56
laatste stukje is een beetje vreemd gezegd maarja :P

Maar verliefd zijn en de verliefdheid tonen of verkering willen zijn verschillende dingen, ze zitten wel met elkaar gelinkt, maar dat hoeft niet. Ik ga zelf ook met meisjes om waarmee ik gerust als ik single was een relatie mee kon beginnen. Ik maak me er niet druk om en praat gewoon met ze en flirt met ze. Ze weten hoe het met mij zit en weten meer van mij dan de meeste meisjes.

Dus het is wel mogelijk, de vraag is alleen of je het zelf aankan.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal