Skip to main content

Auteur Topic: ik ben niet verliefd op hem

T

Tessa

ik ben niet verliefd op hem
OP: 26-02-2009, 07:26
Ik had op een gala van school de hele tijd met een jongen staan schuifelen, handje vasthouden en k heb m gezoend, maar nu ben ik bang dat hij me helemaal leuk vindt en wat met me wil. Het kan ook zijn dat hij dat bij iedereen doet, maar ik weet gewoon niet hoe hij dat allemaal ziet... Ik voel me gewoon zo dubbel, want het was echt heel leuk bij het gala, maar ik wil niks met hem. En ik zou hem nooit willen kwetsen. Misschien lijkt dit echt een probleem van niks, maar ik zit er wel mee.. wat moet k nou doen :(
  • IP logged

t

totalwar

Re: ik ben niet verliefd op hem
#1: 26-02-2009, 08:23
Afwachten, als hij te veel aandacht aan je gaat geven, dan kan je vragen of hij verliefd op je is (of je op zo'n manier leuk vind). Dan kan je hem vriendelijk afwijzen en zeggen dat je geen relatie met hem wilt.

Maar voor die tijd. Je moet je nog niet druk maken over dingen die nog niet vast staan. Dus maak je niet te druk en wacht gewoon af. Het is niet het grootste probleem op aarde als een jonge je leuk vind hoor ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

T

Tessa

Re: ik ben niet verliefd op hem
#2: 26-02-2009, 20:21
Ik heb gewoon echt spijt dat ik met m gezoend heb, want nu heeft ie al misschien valse hoop. Maar moet ik hem nou expres gaan ontlopen? (hij woont niet superdicht bij mij in de buurt, dus ik zie hem niet op school ofzo)...
  • IP logged

t

totalwar

Re: ik ben niet verliefd op hem
#3: 26-02-2009, 20:24
Nee ontlopen heeft geen nut, dat haalt alleen vragen op. Doe zoals je altijd doe en reageer normaal. Als hij ernaar vraagt zeg je dat het eenmalig was en dat je niet iets wil beginnen. Het zal niet al te licht vallen als hij het verkeerd begrepen heeft, maar het is beter dan hem met vraagtekens te laten staan.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

T

Tessa

Re: ik ben niet verliefd op hem
#4: 26-02-2009, 20:38
Hij smst me net of ik zaterdagavond wat te doen heb.. (ik kan sowieso niet, maar k voel me nu ook weer zo gemeen..)
  • IP logged

t

totalwar

Re: ik ben niet verliefd op hem
#5: 26-02-2009, 22:31
Wees gewoon eerlijk, zeg dat je zaterdag niet kan en vraag wat hij dan eigenlijk zaterdag wilde gaan doen. Je bent niet gemeen zolang je eerlijk ben, maar er komt een tijd waar je het hem toch moet zeggen dat je niets meer wilt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal