Skip to main content

Auteur Topic: wat als ze het nou zien?

m

meisje

wat als ze het nou zien?
OP: 17-03-2009, 16:07
Vrijdag ga ik samen met mijn klas zwemmen. het is vanuit school geregeld. maar doordat ik door veel mensen word gepest en opmerkingen krijg en ik me niet kan uiten begon ik een half jaar gelden met snijden in mijn polsen ik weet het is niet goed maar het is mijn manier om het te verwerken maar door dat wij gaan zwemmen  kan ik dat niet. mijn school heeft ondertussen al wel door dat ik helemaal niet goed in mijn vel zit dat is zoals ik altijd deed maar zoals ik niet was veel hebben ze gepraat en nog steeds wat is en wat kunnen we doen. je doet toch niks stoms he? we willen je helpen vertouw ons nou toch waren uit spraken die ze deden als ze moesten praten. maar als uit komt dat ik dat deed en nog altijd doe heb ik een probleem. ik probeer er nu voor te zorgen dat ik tot deze vrijdag het niet meer doe maar als het fout gaat ops school of thuis lukt me dat niet. wat moet ik hier mee.
  • IP logged

R

Roos-

Re: wat als ze het nou zien?
#1: 17-03-2009, 16:12
Ga nie zwemmen ?
Zeg dat je je regels hbt fzo.
  • IP logged

m

meisje

Re: wat als ze het nou zien?
#2: 17-03-2009, 16:13
ik wil wel gewoon zwemmen en sowizo heb ik in gevult dat ik wel mee ga. en als ik dan niet zwem dan gaan ze juist net mijn praten omdat ze weten dat als ik niet mee doe ik met iets zit.
  • IP logged

R

Roos-

Re: wat als ze het nou zien?
#3: 17-03-2009, 16:14
Als je wilt zwemmen moet je het erbij nemen e.. ;)
  • IP logged

m

magiclover

Re: wat als ze het nou zien?
#4: 17-03-2009, 16:37
gewoon proberen. en probeer gewoon dan niet te snijden dna gaan de littekens weg voor ene groot gedeelte ne krijg je er ook vaak geen commentaar op
  • IP logged

m

meisje

Re: wat als ze het nou zien?
#5: 17-03-2009, 17:39
oke dankje ik zal het proberen.
  • IP logged

m

meisje

Re: wat als ze het nou zien?
#6: 21-03-2009, 08:59
ik ben gisteren weeste zwemmen met mijn klas en volgens mij is het niemand op gevallen daar ben ik echt blij mee.
  • IP logged

m

magiclover

Re: wat als ze het nou zien?
#7: 21-03-2009, 14:24
gelukkig maar, en was je nog die paar dagne gestopt met snijden of dat neit? en hoe was het zwemmen verder. ik hoop dat het leuk was.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

m

meisje

Re: wat als ze het nou zien?
#8: 21-03-2009, 17:42
die paar dagen heb wel geprobeert maar het lukte niet echt. het zwemmen was heel leuk
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal