Skip to main content

Auteur Topic: 'Hij ligt boven mijn niveau

S

Sanne

'Hij ligt boven mijn niveau
OP: 17-05-2009, 18:26
Hallo,
Het begon allemaal toen ik een jaar of negen was. Ik wilde toneelspelen, want dat was mijn droom. Ik schreef me in bij een toneelclub, en een paar maanden geleden mocht ik erop.

Toen ik de eerste keer ging kijken ging het al mis, ik zag hém. Ik was gelijk verliefd op hem. Hij, hij was gewoon alles. Alles wat een meisje nodig had als vriendje. De hele les had ik op hem gelet. Hij had humor, en ook veel vrienden.

Ik bleef hem leuk vinden. Ik vertelde het tegen mijn vriendinnen, en zij hielpen mij om wat informatie over hem te vinden. Ik zocht iemand die op de basisschool bij hem op school had gezeten, en zij vertelde mij dat hij op de school naast de meine zat. Ik had opgezocht welke klas en ik zocht nog naar wat foto's. Ook voegde ik hem toe op hyves. Hij kende mij wel dus hij accsepteerde. Alleen om dat was ik al heel erg blij.

De tijd vloog voorbij en ik vond hem nog steeds leuk. Het was bij de toneelclub al een tijdje bekend dat we een opvoering gingen doen. Ik kreeg de datum door waarneer ik auditie moest doen. De auditie ging best goed,..

Een week later kreeg ik te horen welke rol ik kreeg. Ik was moeder. Ik wist niet echt precies wat voor een rol dat was... en dus ook niet wat ik moest doen. Maar wat ik op dat moment wel wist is : Wie word vader? Ja... en je kunt het al raden,.. dat werd hém. Ik voelde me op dat moment al een beetje gelukkig. Tenminste nog spélen dat we getrouwd zijn.

Toen ik thuis kwam ben ik in het script gaan kijken wat ik precies moest doen. Opeens viel mijn blik op een scene. In die scene moest ik die jongen omhelzen, zoenen en met hem dansen. Mijn hart klopte sneller. Ik was natuurlijk blij,,.. maar dan schoot er iets anders door mijn hoofd. Ik ga het natuurlijk super eng vinden,.. en wat als hij vind dat ik niet lekker kan zoenen? Dan krijgen we sowieso nooit verkering.

Nu is het al weer 4 weken later... en nog steeds maak ik me er druk om. Wat moet ik doen?? Ik kan er echt niet van slapen.

Sanne
  • IP logged

N

Naomi

Re: 'Hij ligt boven mijn niveau
#1: 17-05-2009, 19:15
Hey

Als ik jou was, zou ik hem vragen. Gewoon doen, niet geschoten is altijd mis. (toch?).
Jij bent echt verliefd op die jongen dat zie ik zo aan je tekst, Je hebt al heel veel geluk dus dat je met hem mag zoenen. Ik zou hem gewoon vragen. Ik durf dat ook nooit maar heb 't ook gedaan.
Stel je voor dat hij ja zegt? Dan heb je geluk.
als hij nee zegt? Dat ligt dat dan niet aan jou want jij hebt je best gedaan en dat weet je dat hij je niet leuk vind en dan kun je hem vergeten
  • IP logged

S

Sanne

Re: 'Hij ligt boven mijn niveau
#2: 17-05-2009, 19:17
Naomi,
Hij heeft nog nooit wat tegen me gezegt.... hij is gewoon te goed voor me.... ik durf niet.


X Sanne
  • IP logged

t

totalwar

Re: 'Hij ligt boven mijn niveau
#3: 17-05-2009, 21:07
Schrijf hem wat krabbels over het stuk. En kom dan uiteindelijk op die scene terecht en wat hij ervan vind.

Daarnaast ik denk dat je hem een kus op zijn mond moet geven en dat het niet een zoen moet zijn, sinds het een toneelstuk is. Dus maak je niet te druk.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: 'Hij ligt boven mijn niveau
#4: 18-05-2009, 19:15
Ik denk dat het heus wel wat kan worden tussen jullie  ;)
Je moet alleen wel iets durven?
Jullie moeten dan toch ook oefenen enzo?
En vraag zijn msn dan kun je daar ook met hem praten en dat is meestal ook fijn  :P
  • IP logged

S

Sanne

Re: 'Hij ligt boven mijn niveau
#5: 30-05-2009, 15:24
Echt bedankt voor jullie reacties! Daar kan ik wat mee!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal