Skip to main content

Auteur Topic: *snik* help

d

dragie_dragon

*snik* help
OP: 09-08-2009, 17:35
ik zat in de tweede en er was een jongen uit de vierde die de heletijd om me heen ging hangen en zijn arm om me heen sloeg paar dagen later heb ik mijn msn adres gegeven en hebben we mobielnummers uitgewisseld
het was echt een schat daarna hebben we afgesproken ik was erg verlegen toen *nog steeds wel maar durf nu wel grote bekken te geven door mijn hartsvriendin en de jeugdzorg* we hebben ook een keer met zijn drieen afgesproken ik mijn hvd en die jongen en toen probeerde hij oog contact te zoeken de hele tijd
daarna hebben we vaker afgesproken daarna ging hij me echt kusjes geven eerst nog op de wang maar daarna al gauw op mijn mond we hebben nog niet echt gezoend ofz wel kusje en toen kregen we met elkaar ging hij gelijk tegen iedereen zegen dat ik met hem had *ik had ook met hem* maar dat vonden mijn vrienden niet goed hij was volgens mij gewoon trots  :-* maar ik schok en scheef gelijk HET IS UIT ! toen heb ik zijn msn geblokeert en zijn hyves uit mijn hyves verwijdert maar nu heb ik er spijt van want ik vond hem ook leuk enz.  ik ben echt helemaal over mijn toeren  :'( :'( :'( :'( :'( :'(
wat moet ik nu doen ik heb er spijt van
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 10-08-2009, 08:50 door linda »

v

verkauft

Re: *snik* help
#1: 09-08-2009, 20:10
1 weet niet of de foto volgens regels is.
2 het kan een wedenschap zijn maar het kan ook gwn zijn dat hij je zoo leuk vind. deblokeer hem en zeg dat het je zpijt etc dan hoor je vanzelf een reactie
grtz
  • IP logged

t

totalwar

Re: *snik* help
#2: 10-08-2009, 01:15
Is het bericht toevallig aangepast, want ik lees niks over een foto :P

Maa over de jonge.. Sommige jongens zijn een beetje trots op wat ze kunnen eb bereiken in een relatie, dat kan heel lastig zijn, vooral ook omdat die jongens meestal iets aan zijn vrienden wilt bewijzen.

Een vriendin van mij is ook heel knap, beetje et knappe meisje uit de klas type. Die heeft ook een relatie gehad met 2 jongens, beide jongens deden voor mijn gevoel alsof ze een prijs was en op school gingen gelijk de verhalen rond als ze iets gedaan hadden. Ookal wou et meisje het niet, de vrienden van die jongens wisten onderhand gelijk alles wat ze uitspookte en daar was het meisje niet zo blij mee. Maarja voor liefde kijk je dat soms door de ogen, maar je kan je er wel erg gebruikt door voelen, alsof je een ding bent dat te verdienen is dan een meisje met gevoelens.

Daarnaast kan je wel weer met em praten, ik weet neit of het je eerste relatie is of dat je daarvoor moeilijke relaties heb gehad, maar meestal als je zo snel reageer heb je niet veel ervaring ermee. Je verontschuldigingen aanbieden kan helpen, accepteert hij dat niet of is hij al met een ander meisje bezig, dan moet je je meer afvragen of je gevoel niet gelijk had dat je meer als een object bent gebruikt dan als een meisje ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

v

verkauft

Re: *snik* help
#3: 10-08-2009, 06:51
Is het bericht toevallig aangepast, want ik lees niks over een foto :P
Laatste verandering: Gisteren om 10:56:43 door magiclover »
verklaart dat het?
grtz
  • IP logged

d

dragie_dragon

Re: *snik* help
#4: 10-08-2009, 08:55
ik heb idd met em gepraat en hijs wel erg overstuurt dat ik dat ineens zei en hij vind me nog steeds leuk
en ik heb ook srry gezegt tegen hem maar hij was nog steeds beetje stil enz... :'(  dus ik hoop dat het weer wat word met zijn tweetjes
xxxjes

p.s. tips zijn nog steeds welkom :D
  • IP logged

v

verkauft

Re: *snik* help
#5: 10-08-2009, 09:20
als hij t zo doet dan zal t wel weer goed komen 8)
grtz
  • IP logged

t

totalwar

Re: *snik* help
#6: 10-08-2009, 19:30
Tja laat het langzaam weer op gang kopen, je kan er moeite in steken, maar maak er niet te veel moeite van. Liefde moet van twee kanten komen, als hij het niet accepteerd of er niet op reageerd, kan je wel meer moeite erin steken, maar heeft het juist het tegenovergestelde effect.

Probeer eerst weer wat closer met hem te worden en wat meer van hem te leren.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

d

dragie_dragon

Re: *snik* help
#7: 11-08-2009, 15:01
het ligt er volgens mij ook een beetje aan dit ik hem niet onder ogen durf te komen alleen als er nog iemand bij is ik heb nixs misdaan maar ik ben gewoon bang dat ik bijv. niet mooi ben of dat *het gaat al heel snel* hij nu al sex wil tik ben daar nog niet klaar voor ik ben pas 14 :'( maar aan de andere kant denk ik wel vaak aan sex met hem  :-[ maar tog ik ben te jong en als mijn ouders erachter komen :(
en ook een andere jongen vind mij leuk en ze zijn allebei 16/17 dus hun zijn vast niet meer maagd of wel?

xxjes
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 11-08-2009, 15:03 door linda »

t

totalwar

Re: *snik* help
#8: 12-08-2009, 01:28
Dat kan je over leeftijd niet echt vertellen, ik was 20 toen ik geen maagd meer was. Ik denk dat meer het aan de karakter van de jonge ligt en hoeveel meisjes die al heeft gehad.

Daarnaast, dat je met iemand over sex heb, betekend niet meteen dat je de eerste beste kans met die persoon in bed wil liggen. Dat vergeten sommige jongens nog wel eens. Soms is het fijn om onbezorgt over dingen te kunnen hebben.

Tja het probleem is meer dat je niet echt voor jezelf durft op te komen. Vergeet niet, het is jou lichaam en leven, je heb evenveel recht om iets te zeggen of te willen als hun, dus laat je stem af en toe horen.

Ja zeggen als je het zonder twijfel wilt en zeg zeker nee als je het niet wilt of twijfelt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

J

Jaimy

Re: *snik* help
#9: 12-08-2009, 15:11
Tegen hem vertellen. Soieso. en wat je dacht & wat iedereen zei! Hoop dat je er wat aan hebt.
xx.
  • IP logged

a

anneke_X

Re: *snik* help
#10: 14-08-2009, 18:36
zeg hem at je liever niet heb dat hij daar over praat
als je egt verliefd op hem bent en hij op u
dan komt alles goed
  • IP logged

S

Sanne

Re: *snik* help
#11: 20-08-2009, 18:20
Gewoon met hem praten;
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal