Skip to main content

Auteur Topic: Aan houden, of over?

x

xxxevaxxx

Aan houden, of over?
OP: 29-10-2009, 17:05
Heej <3

Ik heb nu een vriendje voor ong. 2 weken. En ik vind hem nog wel leuk, maar hij heeft ruzie met mijn beste vriendin, en niet zo'n beetje ook. Hij word ook snel jaloers en ik hou daar niet van. Ik vind het ook leuk om met andere jongens te praten. En nu weet ik niet wat ik zal doen, hij is wel lief. maar te voorzichtig en jaloers. Ik wil met hem verder gaan als hij niet zo jaloers is, maar je kunt iemand niet veranderen, alleen hij zelf...

xx :-*
  • IP logged

J

J.

Re: Aan houden, of over?
#1: 30-10-2009, 14:43
Ik denk dat dit niet gaat werken. Ik heb zelf ook zoiets dergelijks meegemaakt, namelijk dat mijn beste vriendin een vriend kreeg, die mij vervolgens verbood met haar om te gaan, puur vanwege het feit omdat hij DACHT dat zij mij leuk zou gaan vinden..
Dus ja.
En als hij al boos wordt/het niet leuk vindt als je met andere jongens staat te praten, dan getuigt dit denkt ik van soortgelijk gedoe....


Gr, J.
  • IP logged

t

totalwar

Re: Aan houden, of over?
#2: 31-10-2009, 14:46
Tja je kan het proberen of het gaat werken, als je het helemaal niet probeerd, dan weet je het zo ie zo niet en heb je later misschien spijt ervan dat je het niet geprobeerd hebt. Maar heb het met die dingen er eens over, soms kwets je iemand een beetje, maar soms is dat nodig om ze te laten weten hoe je erover denkt, misschien veranderen zijn handelingen wel iets. Je kan niet iemand 100% veranderen, want jaloers zijn zal hij altijd zijn, maar misschien vind hij een manier om het in te houden wanneer hij samen met jou is.

Daarnaast waarom heeft hij eigenlijk ruzie met je vriendin?

Qua jaloers zijn is het als jonge en meisje altijd moeilijk. Maar dat verschilt per persoon. Ik ben ook een jaloerse type, maar me vriendin laat ik daar niks van merken, ze mag doen met een jonge wat ze wil, dat is haar verantwoordelijkheid en ze weet zelf ook wel waar de grenzen liggen. Het enigste wat ik van haar vraag is eerlijk tegen mij te zijn en ook als het dan een keer bij haar of bij mij verkeerd gaat, begrijpelijk te zijn en niet meteen op tilt slaan.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

x

xxxevaxxx

Re: Aan houden, of over?
#3: 02-11-2009, 15:42
Hij heeft ruzie met mijn vriendin omdat hij eerst op haar was, maar zij niet op hem maar op iemand anders. en sindsdien hebben ze een grote ruzie :-\
Maar telkens als ik met een andere jongen sta te praten word hij afstandelijk...

xx :-*
  • IP logged

t

totalwar

Re: Aan houden, of over?
#4: 02-11-2009, 20:08
Bang dat hij misschien iets doet om je te kwetsen of te bezitterig wordt?

En is hij dan niet een beetje jaloers geweest en kan hij het gevoel dat hij voor je vriendin heeft/had niet echt kwijt. Soms kan liefde zich ook op vreemde manieren uitten :P.

Heb je hem gevraagt waarom hij afstandelijk wordt als je met iemand aan het praten bent?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

x

xxxevaxxx

Re: Aan houden, of over?
#5: 03-11-2009, 14:59
Ik ben er achter gekomen dat hij gewoon op mijn vriendin was terwijl ik met hem had! Ik heb het maar uitgemaakt, want zo iets vind ikzelf een beetje te ver gaan...

groetjes, :-*
  • IP logged

h

hallodoei

Re: Aan houden, of over?
#6: 03-11-2009, 17:47
Ik ben er achter gekomen dat hij gewoon op mijn vriendin was terwijl ik met hem had! Ik heb het maar uitgemaakt, want zo iets vind ikzelf een beetje te ver gaan...

groetjes, :-*
Of ik ben dom, of het is raar.. Ze hebben ruzie -> hij is op je vriendin..? Liefde wordt onder jongeren echt raar denk ik.. :')
  • IP logged

x

xxxevaxxx

Re: Aan houden, of over?
#7: 03-11-2009, 18:04
Ag ja sommige mensen zijn gewoon raar ;)

xx :-*
  • IP logged

h

hallodoei

Re: Aan houden, of over?
#8: 03-11-2009, 18:53
Ag ja sommige mensen zijn gewoon raar ;)

xx :-*
Nouja, met iemand nemen om de vriendin te krijgen is wel over de top, is het niet?
  • IP logged

t

totalwar

Re: Aan houden, of over?
#9: 03-11-2009, 19:00
Ruzie maken is ook een manier om iemand aandacht te geven en sommige jongens denken dat het daardoor juist neit opvalt dat ze verliefd zijn, soms heb je gelijk soms niet.

Maar daarom zei ik ook, liefde kan zich soms op een vreemde manier uitten. En toch beter dat je er nu achter kom dan dat hij die leugen jaren volhoudt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

x

xxxevaxxx

Re: Aan houden, of over?
#10: 04-11-2009, 15:22
Het ergste is, ik heb nu een 2de probleem... hij is iedereen tegen me op aan het steuken, en heeft op school op een tafeltje geschreven Eva V. = K*t!
En scheld me stiekem uit, maar als ik hem tegen kom doet ie gewoon aardig...

xx :-*
  • IP logged

h

hallodoei

Re: Aan houden, of over?
#11: 04-11-2009, 17:33
Het ergste is, ik heb nu een 2de probleem... hij is iedereen tegen me op aan het steuken, en heeft op school op een tafeltje geschreven Eva V. = K*t!
En scheld me stiekem uit, maar als ik hem tegen kom doet ie gewoon aardig...

xx :-*
Dus wat doe jij dan? Juist, je doet niks.

Dan moet je in zijn face zeggen dat hij in JOUW face moet zeggen wat hij van je denkt en niet door de school lullen en aardig tegen jou doen.
  • IP logged

x

xxxevaxxx

Re: Aan houden, of over?
#12: 04-11-2009, 18:52
Ik heb het nu ook recht in zn gezicht gezegt, maar dan gaat hij weer zo schijnheilig doen...

xx :-*
  • IP logged

t

totalwar

Re: Aan houden, of over?
#13: 04-11-2009, 23:13
Dan antwoord je toch gewoon een keer dat hij zich maar als een kleuter moet gedragen als hij dat wilt, sinds hij schijnbaar moeite heeft om naar zijn leeftijd te gedragen ;)

Je mag best wel een keer kattig tegen hem doen, alleen let erop, want het lijkt er meer op dat hij je aandacht probeert te trekken door dat te doen en dat hij waarschijnlijk dan tegen zijn vrienden zegt van, zie je dat ze me nog wel leuk vind.

Sinds ruzie bij hem bijna gelijk is aan liefde kan je daar weinig aan doen, behalve negeren tot je vast een leukere jonge vind die hem wel eens zijn mond dicht snoert.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

x

xxxevaxxx

Re: Aan houden, of over?
#14: 05-11-2009, 18:38
Haha, Ik zal hem dus maar even negeren.
Gelukkig zit hij op atheneum en ik op havo, dus ik kom hem maar 2x per week tegen...

xx :-*
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal