Skip to main content

Auteur Topic: zoenen

M

MELLA

zoenen
OP: 03-02-2010, 15:45
Heeeey.

Ik weet niet of ik dit ook tussen jongens praat moet zetten, maar dat is iets tussen jongens en daarbij heb ik er al een nutteloze vraag gesteld,
dus zet ik het hier =).

Ik ben 16 jaar en ik heb nog nooit gezoend in mn leven of wat erop lijkt... Als het nou wel een x zover komt, vinden jongens dat erg? Hebben ze liever iemand ervaren of niet? Straks ben ik echt waardeloos :( .

So please help me?
xxxx

DOEGG<3
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: zoenen
#1: 03-02-2010, 17:59
Er zijn denk ik ook heel wat jongens van 16 jaar die nog nooit hebben gezoend (tenminste ik :D).
En waarschijnlijk maakt dat niks uit. Zoenen heb je denk ik zo geleerd. En als diegene van jou houdt vind hij dat niet erg hoor.

mvgr.

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

m

magiclover

Re: zoenen
#2: 04-02-2010, 17:05
ik heb mijn vriend pas met 20 jaar ontgroent.

een andere vriend van mij was al 21 jaar. dus met 16 jaar heb je nog tijd zat en het is geen ramp hoor.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: zoenen
#3: 04-02-2010, 19:34
Zoenen is ook niet echt moeilijk hooor :]
Je moet gewoon doen wat jou het beste lijkt als het zover is. En misschien heeft degene waardoor je dan ontgroent word zelf ook nog nooit gezoend..

Geen zorgen maken dus ;D
  • IP logged

J

Janneman

Re: zoenen
#4: 05-02-2010, 11:24
Ik denk dat, zoals meer mensen hier al aangeven, er op jou leeftijd een hoop jongens en meisjes zijn die nog nooit gezoend hebben hoor!

Ik zelf heb ook pas op mijn 18e voor het eerst gezoend en een goede vriendin van mij is bijna 24 en heeft nog steeds nooit gezoend.
Een ramp? Nee hoor, helemaal niet. Ik denk dat het zelfs lastig is een jongen te vinden die niet met een onervaren meisje zou willen zoenen ;)

Als ik op mijn leeftijd een meid zou zoenen die nog geen of weinig ervaring heeft, zou ik daar helemaal geen probleem mee hebben.
Het kan namelijk ook iets over jou zeggen. Bijvoorbeeld dat je niet met iedere eerste beste jongen die voorbij komt staat te zoenen.
Dat maakt het dan weer 'bijzonder' om dan met iemand als jij te zoenen. Dat zou mij als jongen eerder een goed gevoel geven dan te weten de zoveelste in het rijtje te zijn.

Ik snap het wel hoor, voor mijn 18e dacht ik er net zo over. Niet meer aan denken en het je gewoon laten overkomen als de tijd daar is.

Groetjes

Ernst

  • IP logged

M

MELLA

Re: zoenen
#5: 09-02-2010, 20:12
okeee erg bedankt allemaal!
pfjoe, xD nou laat het dan maar komen!

xxx
  • IP logged

L

Lisa

Re: zoenen
#6: 10-02-2010, 20:55
ook ik heb nog nooit gezoent, en wij zijn niet de enige..  ;) ;)
 xxx

http://********/ < voor problemen. (staan niet veel persoonlijke gegevens dus .veilig.)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 11-02-2010, 19:18 door magiclover »

m

magiclover

Re: zoenen
#7: 11-02-2010, 19:19
ook ik heb nog nooit gezoent, en wij zijn niet de enige..  ;) ;)
 xxx

http://********/ < voor problemen. (staan niet veel persoonlijke gegevens dus .veilig.)

Ook al staan er geen persoonlijke gegeven toch heb ik liever niet dat je deze hier open en blood neer zet.

als je je hyves graag aan iemand wilt geven doe dit dan via een PB.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

a

anoniem-sh

Re: zoenen
#8: 16-02-2010, 14:06
( ik ben een meisje)

ik ben ook net pas ontgroent
maar jongens vinden niet erg.
want volgends mij hebben ze niet direct door dat je een beginner bent ofzo ;)
  • IP logged

R

Rock-Girl

Re: zoenen
#9: 16-02-2010, 19:49
Ik wil niet veel zeggen maar ik ben 17 en heb ook nog nooit gezoend.
boeie.
ik wacht gewoon af tot ik een leuke jongen tegen kom die ik leuk vind(logisch)
en nahjah ik wacht t gewoon af. zoveel leuke jongens zijn er ook weer neit hier bij mij in de buurt.. dus:P
  • IP logged

M

MELLA

Re: zoenen
#10: 21-02-2010, 22:53
het is niet zo dat ik er nachten wakker van ligt xD
maar het kwam zomaar in me op  ::)

xxxx
  • IP logged

J

JmdB

Re: zoenen
#11: 28-02-2010, 17:47
xD is dit serieus wat jou bezig houdt? Goed dat ik het weet, ik wil je wel helpen muhahaha
  • IP logged

M

MELLA

Re: zoenen
#12: 01-03-2010, 14:43
waa, hou je kop Joey! nu ben ik betrapt  :P
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal