Skip to main content

Auteur Topic: Zucht... verliefd,mailtje

A

Anoniempje2508

Zucht... verliefd,mailtje
OP: 09-02-2010, 21:07
hoooii

Iki ben echt zo verliefd op een jongen ik er alle pauzes wel mee om Ik heb echt heel goed contact met hem... Ik heb hem ook al een mailtje gestuurd van dat hij misschien met me mee naar de film wou maar ik heb nog geen mail gehad..... moet ik hem nog een mailtje sturen of moet ik gewoon vrienden met hem blijven en verder niks Hij weet ook zoveel van mij hij weet hoe mijn thuis situatie is enzo (lees ander topic bij thuis algemeen "Mishandeling,Weglopen,Zelfmoord")

Help Me!!!

XXX

EEn verwardverliefd meisje!!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Zucht... verliefd,mailtje
#1: 11-02-2010, 17:11
Als je zoveel contact met hem hebt op school, dan kun je het hem toch gewoon vragen?
zovan: "Hee heb je mijn mailtje nog gehad?" of "heb je zin om met me naar de film te gaan?" zoiets

succes,

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

C

Ciela

Re: Zucht... verliefd,mailtje
#2: 15-02-2010, 00:59
Hoi!

Misschien moet je het hem eens vragen in Real Life. Dat kan hij je ook niet ontwijken.
Ik weet niet 'hoe goed' deze vriend van je is, maar zo te lezen blijft hij liever vrienden. Maar goed ook, want hij weet veel van je; en wanneer het uitgaat en jullie vriendschap daarmee ook gelijk keldert, dan zit hij mooi met al die informatie, snap je wat ik bedoel?
Ik denk dat je het veilig aan moet doen. Het zou jammer zijn als je deze jongen kwijt zal raken.


Liefs Ciela
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal