Skip to main content

Auteur Topic: :(

M

Mariekiee

:(
OP: 15-03-2010, 13:31
hoi allemaal,
ik zit er dus echt heel erg mee dat ik geen vriendje heb.
terwijl mijn vriendin echt al 5 vriendjes in een jaar heeft gehad en ook al verder is gegaan als zoenen.
daar ben ik eigenlijk wel jaloers op.
maar ik word er echt heel onzeker van. heeft iemand tips of advies ofzo? :-[
liefs!
  • IP logged

C

Chocokus

Re: :(
#1: 15-03-2010, 14:35
je moet er niet onzeker door worden ik heb precies het zelfde als jij. ikzelf heb nog nooit een vriendje gehad en mijn vriendinnen wel. in het begin vond ik dat best stom en werd ik er ook onzeker door maar toen bedacht ik me dat het helemaal niet zo erg is! ik heb gewoon nog nooit een jongen ontmoet waar ik iets mee zou willen. en je moet nu zeker niet gaan denken dat niemand je niet leuk vind want er is altijd iemand die je leuk vind maar misschien durft die persoon het gewoon niet te zeggen ;) en jaloers zijn heeft geen zin probeer eens te vragen of je vriendinnen je kunnen koppelen aan een jongen die je leuk vind ;)
  • IP logged

J

Janneman

Re: :(
#2: 15-03-2010, 15:24
Uhm 5 vriendjes in een jaar is volgens mij niet iets om trots op te zijn ofwel soms? ;D Dan stelde het kennelijk niet zo veel voor ;)

Je bent nog jong; niks om je zorgen over te maken! Ik was 16 toen ik mn eerste vriendinnetje ontmoette. Het duurde twee weken en hebben 1 keer gezoend :D Ik was pas 18 toen mn eerste serieuze relatie begon en ik heb nergens spijt van en een leuke tijd gehad daarvoor. Het komt vanzelf, echt waar. Wacht maar gewoon af tot dat het je overkomt en denk er tot die tijd niet te veel aan.

En als je echt niet kan wachten dan vraag inderdaad je vriendinnen eens of ze kunnen helpen koppelen of flirt hier en daar eens wat.
Maar nog niet hebben gezoend of nooit verder gegaan zijn dan zoenen is echt niet raar op jou leeftijd hoor!

Dus weg met die onzekerheid en maak plezier. Plezier trekt mensen aan, onzekerheid stoot het alleen maar af ;)

Groetjes

Ernst
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: :(
#3: 15-03-2010, 16:41
Hee,

Ik snap wel hoe je, je voelt. Mijn vriendin heeft altijd een vriendje, als ze gedumpt word heeft ze binnen een week wel weer een nieuwe.

Maar eigenlijk vind ik dat je je leven niet zo moet laten bepalen door een vriendje. Nou moet ik toegeven dat het best leuk kan zijn enzo. Maar ik vind het zelf leuker om geen vriendje te hebben, je hebt veel meer tijd voor andere dingen =3
Je kunt meer lol hebben en er is niemand die jou verbied naar andere jongens te kijken ofzo..

Ik heb trouwens ook het idee dat je niet kijkt naar de voordelen die je hebt als je geen vriendje hebt.
En, ooit kom jij ook iemand tegen. Misschien blijf je dan wel voor altijd bij die gene en heb je niet zoals je vriendin eerst al 100 vriendjes gehad.

Succes<3
  • IP logged

m

magiclover

Re: :(
#4: 15-03-2010, 17:10
ik persoonlijk vind het fijner leuker om langer te wachten op een vriendje en het daar lagner mee hebben, dank 5 vriendjes in het jaar te hebben.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

S

Saraah.

Re: :(
#5: 15-03-2010, 19:26
Hee,
Ik heb ook wel een beetje wat jij hebt!
Ik voel me al gauw buitengesloten omdat hun het dan gaan
hebben over seks ofzo. en ik heb daar geen ervaring mee ofso.
dat is best vervelend !
Heb jij dat ook?
dat je je buitengesloten voelt enzo?
Liefs
  • IP logged

M

Mariekiee

Re: :(
#6: 16-03-2010, 16:36
ja, vooral omdat mijn vriendin nogal veel over zoenen en seks praat enzo.
  • IP logged

j

julietta-arm

Re: :(
#7: 04-05-2010, 13:49
dat moet je jist niet zijn dat is heel bijzonder en als je dan een vriendje krijgt zal die heel veel respect voor je hebben dat si egt hele bijzonder ik snap wel dat je zo voelt maar je moet der juist heel trots op zijn
  • IP logged

c

c7sde

Re: :(
#8: 09-05-2010, 13:33
Ik had het ook hoor maar ik heb er wat aan gedaan misschien kun jij dat ook wel doen ik schijf het er wel onder wat ik heb gedaan  :-[ :

Bij ons in de groep zit  een groepje dat heel popu is dus in de pauze ben ik met ze mee gelopen indat groepje zitten wel leuke jongen

maar ja daar gaat het niet om  :D,

maar ja we deden toen dus doen durf of de waarheid dus iemand zei tegen een ander meisje lebber hem even dat durfde zij niet maar ze heeft het toch gedaan achter het speelhuisje waar wij bij waren zij zij tegen mij dat het vies was ikzei je moet blij zjn dat je het gedaan hebt dus toen stond hij achter ons en zei tegen mij : bij deze doen wij het ook als school  uit is ! en ik deed even zo  :o

maarja we hebben het wel gedaan
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

maar ja misschien moet jij het ook wel doen

veel suc6 er mee
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal