Skip to main content

Auteur Topic: zoenen, meerdere problemen

i

iloveyou

zoenen, meerdere problemen
OP: 03-07-2010, 15:51
Ik ben een meisje van 16 jaar en ik heb nog nooit gezoend. Nu weet ik dat dat vanzelf wel kom enzo, ik ben nu ook niet specifiek verliefd op iemand... Maar gister was er een schoolfeest en ik dacht: vanavond ga ik zoenen! Nu moest ik al heel vroeg weg omdat mijn vriendinnen eruit gezet waren omdat ze drank hadden (zij zijn 15) :$.
Dus dat gebeurde niet. Er was wel een jongen die knap was, en die over mij zat te praten (het ging erover of ik 16 was of niet, ik ben nogal klein voor mijn leeftijd) maar ik zei natuurlijk niks tegen hem want dat durfde ik niet :(.
Nu heeft een vriendin van mij wel gezoend en een meisje uit mijn klas ook. Ik gun het hun heus wel maar dat meisje uit mijn klas heeft alles wat ik graag zou willen, nu ook al een vriendje, en nu ben ik heel erg jaloers...
Mijn beste vriendin heeft ook al eens gezoend...
Ik vind het heel vervelend dat ik nu jaloers ben op dat meisje uit mijn klas, terwijl ik hem (denk ik) helemaal niet leuk vond!
Kan iemand mij helpen normaal te doen??
Xxx (L)
  • IP logged

K

Karian

Re: zoenen, meerdere problemen
#1: 11-07-2010, 09:47
Ik denk dat het een kwestie is van even bij jezelf nagaan wáárom je zo graag erbij wilt horen. Je wilt erbij horen, daar bedoel ik mee dat jij óók wilt zoenen. Ieder heeft zo zijn of haar eigen moment waarop dat komt en het kan maar beter gebeuren met iemand op wie je gek bent. Waarom zit er zo'n haast achter? Ik vind het juist een complimentje voor jou dat je nog niet hebt gezoend omdat je 'erbij wilt horen', maar dat jij gewoon wacht tot het moment vanzelf komt.
Je kunt nooit voorspellen wanneer dat is, maar jouw tijd komt echt wel. Die kan je ook beter bewaren totdat je iemand vind die je echt zo leuk vind dat het echt goed voelt als je hem zoent.
  • IP logged

m

magiclover

Re: zoenen, meerdere problemen
#2: 11-07-2010, 21:15
opzich maakt de leeftijd niet uit. mijn vriend was 21 en een vriend van me was 21 toen ze ontgroent waren,
wacht gewoon je tijd komt vnazelf
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal