Skip to main content

Auteur Topic: raad nodig

I

Iriizz15

raad nodig
OP: 07-08-2010, 20:15
Hyeeee ^^
Ik heb een probleempje..
Ikk heb een nieuwe jongen leren kennen het klikt echt. of toch van mijn kant.. Maar
voor ik hem leerde kennen was er jongen gek van me & ik zou het wel met hem willen proberen maar nu sinds die 1ne jongen is alles verandert
Ik vind het allemaal zo raar.. Ik ken hem via een vriendin, we cammen elke dag en lachen ons ziek.We smsse zo lieve dingen naar elkaar.. (we hebben elkaar ng niet in het echt gezien) Maar ineens kreeg ik een smsje met daarin; "Je zal de ware wel tegen komen & ik ook hoop ik."
Ik weet echt geen raad meer want hij gaf me echt het gevoel van ik wil je. Hij vraagt ook altijd kom eens langs. Want ik wil je knuffelen en kusjes geven op je wang. Hij houdt het braaf maar ik kreeg echt een warm gevoel vanbinnen..
Ik weet niet wat ik moet.. Iemand raad ?
Hoe kan ik deze jongen duidelijk maken dat ik zijn hart niet zal breken en dat hij de ware voor me is zonder hem dit letterlijk te zeggen?

 :(
  • IP logged

M

Muse

Re: raad nodig
#1: 09-08-2010, 13:06
Simpel stuur gewoon trg volgens my heb ik hem al gevonden en jy ook;) ,en dan vraage om af te spreken   :D 
  • IP logged

I

Iriizz15

Re: raad nodig
#2: 09-08-2010, 14:57
Simpel stuur gewoon trg volgens my heb ik hem al gevonden en jy ook;) ,en dan vraage om af te spreken   :D

Der is 1 probleempje , gisteren kwam ie op msn en ik praten maar hij had het ngal druk er waren 20 mensen tegen hem aan het praten en hij kon niet volgen. Ik zei tegen hem ik zal je wel even laten, plots ging ie van msn zonder iets te zeggen, ik dacht wel hij zal me wel smssen zoals we altijd 's nachts doen. Maar helemaal niks.
& vandaag ging ie van msn en zei hij ben door doeg , zonder hartje of zo een mobiel icoontje, en andere keren doet ie dat wel..
wat moet ik nu doen ?  :o
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: raad nodig
#3: 12-08-2010, 22:57
Ik geloof dat ik dan heel erg sterk het idee zou krijgen dat ik niet zo heel erg belangrijk en geliefd ben bij hem.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

I

Iriizz15

Re: raad nodig
#4: 12-08-2010, 23:02
Ik geloof dat ik dan heel erg sterk het idee zou krijgen dat ik niet zo heel erg belangrijk en geliefd ben bij hem.

Het wordt niets hoor , hij is verliefd op zijn beste vriendin
Maar ondertussen heb ik wat jongens leren kennen dus , zit ik er niet zoveel meer mee in  ;D

Tochh bedankt x
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal