Skip to main content

Auteur Topic: zwak hebben voor hem..

x

xshailax

zwak hebben voor hem..
OP: 17-08-2010, 00:16
k heb geen zin heel mijn verhaal te typen:$
dus dat doe ik ook niet.
maar ik wil gewoon ff weten. .
hebben jullie misschien tips..
wat doe je als je zwak heb voor bepaalde personen?
want dat is echt kut.
en ik wil er wel vanaf enz.
MAAAR HOE!?
dus tips:D
haha.
let me know
xx
  • IP logged

K

Karian

Re: zwak hebben voor hem..
#1: 17-08-2010, 10:05
Mja, dat ken ik wel. Ik heb op sommige momenten nog een zwak voor m'n ex-vriend, hij is zo charmant, lief, knap en heeft van die mooie ogen en een mooie lach :P Afschuwelijk, maar daar groei ik nog wel overheen.
  • IP logged

v

verkauft

Re: zwak hebben voor hem..
#2: 17-08-2010, 17:58
de andere kant opkiujken? ??? maar goed als je voor iemand een zwak hebt is er eigenlijk niets of neit veel waardoor dat weggaat omdat je zelf waarscijnlijk op dat soort type valt.
grtz
verk
  • IP logged

I

Ikhouvanje

Re: zwak hebben voor hem..
#3: 16-10-2010, 02:32
Ik heb ook een zwak voor mijn ex gehad, maar ik kwam er achter dat hij me alleen smste of belde wanneer hij me nodig had.
Wanneer ik hem nodig had was hij er niet voor me... Ik hield veel meer van hem dan hij van mij...
Ik weet niet of dat ook zo bij jou is maar dan moet je denken aan zijn slechte eigenschappen en kijken of hij er wel voor je is zoals jij er bent voor hem...
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: zwak hebben voor hem..
#4: 17-10-2010, 20:55
Vraag aan je vriendin of ze non stop verteld wat er lelijk aan hem is?
Ik had namelijk ooit een vriendje en toen zat me vriendin hele tijd van; iewl en kijk dat en dat
En toen vond ik hem al gauw niet meer leuk -.-
xx
  • IP logged

A

Anne floor

Re: zwak hebben voor hem..
#5: 18-10-2010, 15:51
ik heb ook een zwak voor mijn ex het is nou een week uit maar ik huil elke avond om hem en ik kan hem gewoon niet vergeten hij geeft mij elke keer weer valse hoop maar ik kan hem gewoon niet laten gaan:(
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal