Skip to main content

Auteur Topic: 13 jarige meisje met een 18 jarige jongen

n

nesehug

ik ben 13 en word bijna 14
ik heb een vriendje die is 18
en hij wordt bijna 19...

mn familie weten niet dat ik een vriendje heb...
ik wil het aan mn familie vertellen
maar ik weet niet hoe
want hij is 18 !
we schelen wel 5 jaar !

als ik tegen mn familie zeg,
dan ben ik bang dat ik straf krijg ofso

ik heb jullie hulp egt nodig T_T

xoxo
  • IP logged

K

Karian

Leeftijd zou in principe weinig uit moeten maken, maar de fases waarin jullie op jullie leeftijd zitten verschillen wel heel erg. Hij is al op zijn weg naar volwassenheid terwijl jij nu net overgaat van kind naar tiener! Ik gun je alle liefde en plezier hoor, maar ik zou er heel goed op letten dat hij geen andere nare dingen met je van plan is... ik ken geen enkele jongen die met een meisje van dertien jaar heeft terwijl hij zelf 19 word!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Ik ben zelf 15 en heb een vriend van 20 die bijna 21 is.
Toen ik 14 was, begon dat tussen ons zegmaar, toen was hij ook al 20.
Ik vond het ook lastig om te zeggen en het eerste wat mijn moeder zei was; 'dit gaat niet gebeuren!'
maar toen had ze een nacht na gedacht en zei ze van dat ik zelf moest kiezen, maar wel moest oppassen.
Verder heb ik nog geen negatieve reacties gehad.

Kijk weetje, natuurlijk kan het, tenminste tussen mij en mijn vriend gaat het heel goed, maar je moet wel je zelf kunnen zijn.
Ik weet niet hoe jij qua karakter bent, maar goed, het moet niet zo zijn dat je je dalijk voor hem volwassener gaat gedragen ofzo.

Ik denk dat je er toch eens met je ouders over moeten hebben en ja hun eerste reactie kan negatief zijn ofzo,
maar dat is uit bezorgdheid..

Het komt vast goed, als je maar eerlijk zult zijn tegen je ouders, dan vertrouwen ze je daarin.

Succes!
xx
  • IP logged

v

victor

Karian heeft gelijk.
Op zich is er niks mis mee, zolang hij maar geen dingen van je verwacht die jij niet wil doen.
  • IP logged

C

CupCakeMies

Je moet ook wel uit kijken tegen wie je over je relatie verteld aangezien het natuurlijk eigenlijk niet mag ofzo.
Maar ik vind dat dit gewoon moet kunnen probeer eerst gewoon een beetje een gesprek met je moeder te beginnen over relaties enzo en als je dan een beetje in het verhaal zit en ze is niet chago vertel je het gewoon aan der en dan accepteert ze het vast wel :']
xx<3
  • IP logged

M

Myanna

Zelf heb ik dat ook, ben 15 heb een vriend van 19,
Ik heb er vanaf het begin al eerlijk verteld.
Je kan ook aan je ouders vertellen, ik ben verliefd.
En dan verder vertellen, mijn vader was er ook niet blij mee.
Maar ze kunnen het niet verbieden.
maar denk wel aan jezelf respect!
Wat je niet wilt, doe dat ook niet!
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

Ik ben 17 (bijna 18) en mijn vriend is 16 (bijna 17), dus ik ben zelf niet echt een goed voorbeeld.
Persoonlijk vind ik het nogal 'eng' als een meisje van onder de 16 verkering heeft met een jongen van 18 of ouder. Puur en alleen omdat zo iemand gezien wordt als een volwassene en degene die jonger is dan 16 niet. Officieel gezien is het pedofilie als iemand van 18 of ouder met iemand een (seksuele) relatie heeft met iemand die 5 of meer jaar scheelt, als die persoon jonger is dan 16 jaar.

Alhoewel in liefde een leeftijdsverschil echt niks uit hoeft te maken. Misschien ben jij wel wat 'ouder' geestelijk gezien of is je vriend juist wat 'jonger' dan zijn echte leeftijd. En dan kunnen jullie prima bij elkaar passen.

Toen ik mijn vader over mijn huidige vriend vertelde, dacht hij eerst dat ik iemand anders bedoelde. Die persoon waar hij aan dacht is 24 of zo, en ik ben dus 17. Maar hij vond zelf dat het er niet toe doet hoe oud je bent, als je echt van elkaar houdt. (bovendien zijn er binnen de vriendenkring van mijn ouders en binnen de familie ook aardig wat mensen die meerdere jaren schelen, soms 10 jaar of meer)

Ik zou gewoon eerlijk zijn tegen je ouders dat je een vriendje hebt. Of als je dat niet durft, zeggen dat je een jongen heel leuk vind en dan kan je vragen of ze het goed vinden als hij een keer langs komt. Dan kunnen je ouders hem zelf zien en met hem praten en komen ze er vanzelf achter of ze jullie bij elkaar vinden passen en zo :)
  • IP logged

m

myxxx

ik ben vorige week 14 geworden en heb al een half jaar met een jongen van 21 die 22 wordt.
wij schelen dus bijna 8 jaar!
ik heb er ook heel veel problemen mee
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal