Skip to main content

Auteur Topic: 'Coming Out' naar ouders.. :S

7

7th_Heaven

'Coming Out' naar ouders.. :S
OP: 04-03-2011, 16:01
Haaii..

Ehmm.. tsjahh..

Nou.. In klas 2 vond ik een meisje leuk.., heb ik ruim 2 jaar voor me kunnen houden..Omdat ik me ervoor schaamde..-.- en omdat ik he tniet wou accepteren (nu klas 4..), totdat mijn beste vriendin vertelde dat ze Bi was.. een aantal weken terug.. ik dacht nou dan mag ze ook wel weten dat ik ook op meisjes val.. ik vind namelijk alweer een meisje leuk.. (tussendoor heb ik ook jongens leuk gevonden..)

Ik heb inmiddels mijn 'coming out' al  gehad naar mijn beste vrienden.. (: ze accepteren het wel.. maar eigenlijk accepteer ik het niet.. maar das niet het grootste probleem.. ik durf het niet aan mn ouders te vertellen.. ): ik kom namelijk uit een gezin wat altijd synisch heeft gedaan naar homo's/lesbiens en bi's.. ook toen ik het over mn vriendin vertelde.. zeiden ze dat, dat soort mensen ziek zijn..

HELP??

btw inmiddels heb ik ook al hulp gezocht bij mn mentor.. a.s maandag/dinsdag heb ik gesprek met maatschappelijk werker.. pff..


xoxox 7th_Heaven
  • IP logged

#

# Bart #

Re: 'Coming Out' naar ouders.. :S
#1: 05-03-2011, 20:40
ja een ding je account staat op male ...
maar ik denk dat je het gwn moet zegge tegen je ouders
ik denk dat ze daar heel positief over is en dat het hun niks uit maakt
ik wens je heel veel geluk
groetjes bartxxx
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 05-03-2011, 20:48 door # Bart # »

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: 'Coming Out' naar ouders.. :S
#2: 05-03-2011, 21:03
Is het een idee om een gesprek te regelen met je mentor en je ouders? En dat je dan afspreekt met je mentor of jij het vertelt of je mentor?
Het is altijd lastig, zeker als je hoort dat je ouders die mensen 'ziek' vinden. Zolang jij maar weet dat jij niet ziek bent.

Succes!
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

h

hhhamster

Re: 'Coming Out' naar ouders.. :S
#3: 05-03-2011, 21:13
ik weet hoe moeilijk het is(ik moet ook nog steeds) ik zou gewoon wachten tot je er echt klaar voor bent (en je ouders)
  • IP logged

7

7th_Heaven

Re: 'Coming Out' naar ouders.. :S
#4: 23-03-2011, 20:09
ik heb het ze verteld ze reageerde opzich wel lief.. maar nu.. is ineens een aantal dingen veranderd.. ik mag bijv. niet meer bij meisjes slapen...:S:S dus ik heb spijt dat ik het ze verteld heb.. wat nu??..




Hoe verander je je geslacht eigenlijk..? ben namelijk een meisje xD
  • IP logged

F

Fabienne1996

Re: 'Coming Out' naar ouders.. :S
#5: 23-03-2011, 20:12
ben je een meisje of jongen :-[
Ik vind het nog al stom, Misschien moet je er eens een goed gesprek met je ouders en miss een maatschappelijkwerkster erbij? Ik ben ook Bi. Maar mijn ouders weten het niet. mn broer is homo en dat hebben ze geaccepteerd..

xxxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: 'Coming Out' naar ouders.. :S
#6: 23-03-2011, 20:32
Ik heb het geslacht van '7th_heaven' veranderd naar 'meisje', zodat het iets duidelijker is voor andere  forum leden.
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

F

Fabienne1996

Re: 'Coming Out' naar ouders.. :S
#7: 24-03-2011, 09:45
Okee, maar is ze dat dan ook echt?
Ofja eigenlijk wel anders klopt dit bericht niet..
Maar probeer eens een goed gesprek metje ouders te hebben. En vraag waarom je niet meer bij meisjes zou mogen logeren.
  • IP logged

a

anne--16

Re: 'Coming Out' naar ouders.. :S
#8: 12-04-2011, 14:31
Het is heel vervelend inderdaad dat je niet meer bij meisjes mag logeren, maar ze moeten ook begrijpen dat jij niet kan veranderen hoe jij je voelt en wat je bent. Zoals je het zelf al zegt, je ouders accepteren het, maar jij zelf niet. Jij hebt het er al moeilijk mee en dit helpt niet erg om jezelf eroverheen te zetten..

Vertel ze gewoon (ik weet dat het moelijk ik) hoe je je voelt

heel veel succes meid
  • IP logged

t

truth

Re: 'Coming Out' naar ouders.. :S
#9: 12-04-2011, 17:48
ik denk dat je het gewoon moet vertellen want het moet ooit..... en ik vind het heel normaal.

xx
  • IP logged

a

anouk

Re: 'Coming Out' naar ouders.. :S
#10: 12-04-2011, 20:41
je ouders snappen misschien niet dat je niet op alle meisjes valt, probeer ze te vertellen dat het gewoon hetzelfde werkt als bij hetro mensen, je wordt verliefd op een jongen in het bijzonder, je bent niet verliefd op elke jongen die je tegen komt, probeer het voor je ouders vergelijkbaar te maken zodat het wat minder vreemd voor ze is, als ze er eerst niet zo goed mee waren is het ook moeilijk voor hun om eraan te wennen
groetjes Anouk
  • IP logged

n

naxos

Re: 'Coming Out' naar ouders.. :S
#11: 26-04-2011, 18:51
ik ben zelf ook bi
en ik weet hoe je je voelt mijn broers doen ook altijd hatelijk tegen mensen die homo bi of lesbies zijn en ik kan er ook niet tegen mijn moeder daar in tegen is nog erger
ik heb ook lang getwijfeld of ik het wel zou vertellen
ik heb heb toen wel gedaan maar ook ik was bang en me moeder en broers waren toen ook erg boos op mij
hier op heb ik gezegt je kunt het beter acepteren want ik ben zo  of ga je hier door minder van me houden als zoon
nu weet mijn moeder het al 2 jaar en acepteert ze het ook
ik hoop dat je hier iets aan heb

met vriendelijke groet

naxos
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal