Skip to main content

Auteur Topic: -Wil supergraag een vriendje!!

R

Regenboog

-Wil supergraag een vriendje!!
OP: 29-08-2011, 12:18
Hoi,

Ik wil echt supergraag een vriendje... Het komt vooral omdat iedereen al een vriendje heeft gehad en gezoend en gevrijd enzo... *dat laatste hoeft niet zo snel te gaan! ALLES OP Z'N TIJD!*  Maar ik ben al vet laat. Ik ben 17 en nog nooit een relatie gehad of gezoend... Ik ben vrij verlegen en ik weet niet zo goed hoe ik met jongens moet om gaan. Ik hou wel van gamen en actie films, dat vinden jongens weer leuk. Maar ik ook vrij kieskeurig met jongens!! En niemand vind me mooi om een relatie met me te beginnen... Zal er ooit wat van komen? Of vinden jullie mij zielig? XD
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: -Wil supergraag een vriendje!!
#1: 29-08-2011, 12:21
Hoi regenboog,

Allereerst, je was toch 16? nu opeens 17... beetje vreemd..

Maargoed, het is niet verplicht om een vriendje te hebben (gehad) als je 17 bent hoor. Ik zelf heb pas voor het eerst een vriendin gekregen 5 maanden terug en ik heb er nog steeds mee (ben nu 18 zelfs).

En ik denk ook dat je dus minder kieskeurig moet zijn. Je eerste vriendje hoeft niet persé perfect te zijn hé, je moet gewoon iets losser worden met je keuzes.

Succes!

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

R

Regenboog

Re: -Wil supergraag een vriendje!!
#2: 29-08-2011, 12:40
Nou zie je, ik word namelijk morgen 17, en ik dacht dat deze topic langer zou blijven staan dan 1 dag XD hah, sorry.

Okee, bedankt voor je antwoord ^^
  • IP logged

b

brood

Re: -Wil supergraag een vriendje!!
#3: 29-08-2011, 22:11
ik zou niet zoveel druk op je zetten met perse een vriendje krijgen alleen omdat je vriendinnen dat ook al hebben (gehad). Zolang je maar bent waar andere mensen zijn (en dus niet thuis afgezonderd van de buitenwereld bent ofzo) kom je vast wel een keer iemand tegen. Je moet wel onthouden dat je gewoon jezelf blijft. Of je knap bent of niet maakt niet zo veel uit hoor, uiteindelijk gaat het toch om het innerlijk. Als iemand je echt leuk vindt dan maakt hem jouw uiterlijk niet meer uit dan je innerlijk.
Denk maar zo, er zijn 7 miljard mensen op de wereld, dus daar zullen ook genoeg tussenzitten die jou leuk vinden zoals je bent ;). Zolang je de hoop maar niet opgeeft.
  • IP logged

w

wagenaar

Re: -Wil supergraag een vriendje!!
#4: 09-10-2011, 12:21
hey ik ben ook 17 en heb nog nooit een vriendinnetje gehad maar daar moet je je niet zo'n zorgen over maken ;) en je moet hoe dan ook niet gaan zoeken dan raak je alleen maar teleurgesteld gewoon wachten dan komt die speciale jongen vanzelf wel ;) en als ik zo lees lijk je me een leuke meid ik weet niet hoe je eruit ziet maar je komt wel iemand tegen maak je daar geen zorgen over ;) er is voor iedereen een wederhelft :)

xxx Wagenaar
  • IP logged

S

Shiyozuki

Re: -Wil supergraag een vriendje!!
#5: 10-10-2011, 11:50
Oi oi oi,
maak je niet zo druk erover ;p

Ik geef toe,
ben zelf ook 17 en heb ook geen relatie lol.
Maar het heeft zijn voor- en nadelen

Voordelen, geen bullshit over dingen etc.
Nadelen, eenzaamheid ;p

Maar ik denk dat je gewoon rustig af moet wachten dan het idee hebben van
''IK WIL EN ZAL EEN VRIENDJE NU KRIJGEN!''
Je moet het gewoon rustig de tijd geven en gewoon laten gaan,
en dan bam~! wanneer je het niet verwacht, vind je iemand ;p

Klinkt lame/saai, maar zo kijk ik er tegen op
En nee nee nee, je bent niet zielig, het is volkomen te begrijpen
Dus zet dat deel uit je hoofd o.o
  • IP logged

K

Karian

Re: -Wil supergraag een vriendje!!
#6: 10-10-2011, 12:19
Ik heb rond jouw leeftijd (iets eerder) ook heel lang een periode gehad waarbij ik snakte naar een vriendje.
Maar op een gegeven moment heb ik de hoop opgegeven en me erbij neergelegd dat het zou komen wanneer zou moeten komen.
Een maand later had ik verkering met een vriend van me, en dat heeft tweeënhalf jaar lang stand gehouden!
  • IP logged

D

DieLieveSem

Re: -Wil supergraag een vriendje!!
#7: 10-10-2011, 22:16
Herkenbaaar!!  Je topic viel me pas op nadat ikde mijne boven jou topic had geschreven:P
Neem maar een kijkje maar ik snap wat je bedoeld
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal