Skip to main content

Auteur Topic: Roddelen over ons

k

kimlove

Roddelen over ons
OP: 23-10-2011, 18:32
Hoi, ik wist niet zo goed waar het hoorde, maar heb het hier geplaatst, dat leek me het meest logisch.

Ik ben al een tijdje verliefd op iemand van 27, ik ben 15.
Hij is ook op mij, we doen wel eens gezellige dingen samen enzo, maar door het leeftijdsverschil moet het wel beperkt blijven en meestal buiten het zicht van anderen.
We hebben NIETS met elkaar.

Laatst zat ik in de kroeg hier in het dorp. Hij (J.) was eerst naar een feest, en kwam tegen 1 uur binnen, met nog een andere vriend(W-J).
J en W-J waren beiden best wel aangeschoten.
J kwam gelijk naar mij.
In de kroeg hebben we geknuffeld, hij tilde me op, ik gaf hem een zoen op de wang.
De barkeeper en W-J hebben dat allemaal gezien.
Toen zijn J en ik naar mijn huis gegaan, ik bij J achterop de fiets.
W-J woont aan de overkant van de kroeg, en liep mee tot zijn huis.
W-J vroeg nog aan J, zullen we wat drinken?
J: nee ik ga naar huis.
Nou, toen gingen j en ik naar mijn huis.
Daar hebben we met elkaar op de bank gelegen, en dat was best intiem, en herbben we voor het eerst gezoend.
Maar goed daar gaat het niet om, want dat weten hun niet.
Maar nu gaan er dikke roddels over j en ik.
Wat precies weet ik niet, maar iedereen vraagt telkens aan mij hoe het met de verkering is, en als j binnenkomt kijken ze iedere keer hoe ik reageer, als j in de kroeg zit en ik loop buiten langs, dan roepen ze j.
Waarschijnlijk denken ze dat we wat hebben, maar wat ze gezien hebben, is dat zo erg?
Betekent dat dan dat we gelijk iets hebben?
Hoe denken jullie daar over?



Nog iets.
Ook roddelen.
Vorig schooljaar was er steesd een groepje jongens die mij wel interessant vonden.
Ik heb toen gelogen, en gezegd dat ik een relatie had, ik had geen zin in hun.
Ze bleven wel over hem doorvragen, ik heb fotos van hem in mijn agenda, die zagen ze en vroegen hoe oud hij was.
Ik zei 27.
Een jongen bleef vervelend, zat iedere keer door te zeuren of ik ooit seks heb gehad/
Nee, dat heb ik nooit gehad, maar ik zei van wel.
Ik was het zo zat!
Maar ook daar bleef hij over door zeuren, tot het einde van het schooljaar, waar ik allemaal ervaring mee had, of J. lekker beft enzo... ???
Gellukig was het toen vakantie.

MAAR...
Nu zit ik onderhand ongeveer weer 2 maanden op school.
Komt er vorige week een meid naar mij toe:
Ben jij A.?
Ik: ja, hoezo?
Ben jij die met die vriend?
Ik denk leuk, dus niet, er gaan dus vettte roddels door de school over mij.
Ik vroeg aan haar van hoezo dat dan?
Ja, dat zeiden ze...
En toen ben ik er bij weggelopen, want ik werd er echt zat van.
Ik weet niet Wat ze allemaal zeggen, ik denk ook niet dat ik het wil weten.


Maar ik wordt er best wel gek van dat er overal over mij geroddeld wordt, in school, hier in het dorp...
Op school is mede mijn eigen schuld, maar ik vond het echt vervelend ( die jongens) en heb daarom gelogen over een relatie en seks enzo.
Weten jullie wat ik er tegen kan doen?
Want die roddels raken mij best wel...

Bedankt voor reacties alvast!
xxx
  • IP logged

v

verkauft

Re: Roddelen over ons
#1: 23-10-2011, 21:38
roddels zullen niet ineens weggaan, en eigenlijk kun je er wijnig aan doen behalve naar je mentor gaan mischien.
wat met de bekendheid van jij en je vriend, ik woon zelf in in vrij klijn dorp en daar gaan veel geruchten de ronde. of ze waar zijn weet je niet altijd maar je houd ze zeker niet tegen, dikke kans dat ze in de kroeg al zijn begonnen dus die kan je al verwachten. ovrigens ben ik van mening dat 15 en 27 een groot verschil is, maar soms zijn er situaties van echte liefde waarin leeftijd niet telt.
dan nog iets klijns wat makkelijk kan zijn, je kan ook je andere post veranderen (edit) of in een reactie verder gaan. viel me op dat ik 2x bijna dezelvde lap text zie;)
veel suc6 ermee

verk
  • IP logged

k

kimlove

Re: Roddelen over ons
#2: 24-10-2011, 08:58
hee oke alvast bedankt voor de tip ;)

die roddels probeer ik wel te negeren, maar tis echte erg
ik heb er vannacht over gedroomd, dat het nog erger werd:(
waarschijnlijk weet ik nu wel wie er ongeveer begonnen is met roddelen, en ik denk dat ze van iets kleins iets heel groots hebben gemaakt.
  • IP logged

G

Gerp

Re: Roddelen over ons
#3: 24-10-2011, 12:55
Hee!

Ik zou ook vooral de mensen die ernaar vragen gewoon zeggen hoe jij erover denkt.
Dat kan er ook voor zorgen dat het misschien voor zorgen dat het minder wordt.
Dan kan het zijn dat degene die je verteld hebt hoe jij erover denkt dat die het verteld zoals jij het hebt verteld.
Ik hoop dat je het nog kan volgen.
In ieder geval veel succes ermee!

Gerp
  • IP logged

v

verkauft

Re: Roddelen over ons
#4: 25-10-2011, 22:02
Hee!

Ik zou ook vooral de mensen die ernaar vragen gewoon zeggen hoe jij erover denkt.
Dat kan er ook voor zorgen dat het misschien voor zorgen dat het minder wordt.
Dan kan het zijn dat degene die je verteld hebt hoe jij erover denkt dat die het verteld zoals jij het hebt verteld.
Ik hoop dat je het nog kan volgen.
In ieder geval veel succes ermee!

Gerp
ik denk je wel te kunnen volgen, in andere woorden vertel gewoon de waarheid (of hou een vervorming aan) en ga niet dingen verzinnen om stoer te doen ofzo (heb hier zelf ervaringen mee, gelukkig kan ik goed lullen)

verk
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal