Skip to main content

Auteur Topic: 2 boys.

d

denise1924

2 boys.
OP: 06-06-2012, 18:50
Heeii. Ik heb een beetje een probleem. Ik heb al langer dan een half jaar een vriendje en ik hou ontzettend veel van hem. Alleen ik heb een paar weken geleden een jongen ontmoet en ik vind hem ook heel leuk. Hij zit bij mij op school, en als ik hem zie voel ik vlinders in m'n buik. En als ik naar hem kijk, kijkt hij ook vaak terug. Ik wil me helemaal niet zo voelen, want ik hou echt heel veel van mijn vriendje. En ik wil hem ook niet kwijt. Ik weet gewoon niet wat ik met mijn gevoelens voor die andere jongen aan moet. Dus.. Als jullie me zouden willen helpen, graag.  ;)

xxx. Denise
  • IP logged

O

Opradah1

Re: 2 boys.
#1: 06-06-2012, 19:37
Ga bij jezelf na wie je liever als vriendje hebt zodat je niet de verkeerde keuze maakt,

Is dit je vriendje.. Zet dan die andere jongen uit je hoofd(makkelijker gezegd dan gedaan maar zeker niet onmogelijk!
Is dit die andere jongen... En weet je dat heeeeeel zeker....praat er dan over met je vriendje en biegt het op.

Iets anders kan je niet volgens mij. Jij moet die keuze maken.

Xxxx
  • IP logged

B

BliepMiep

Re: 2 boys.
#2: 07-06-2012, 13:40
Lastige situatie! Maar ik ben het met Opdradah1 eens! Je hebt nog wel een vriendje, dus kan je het niet maken om ineens voor die andere jongen te gaan. Ga bij jezelf na wie je 'het liefste' wil. Je vriendje houdt sowieso van jou, maar bij die andere jongen weet je het niet 100% zeker. Succes!xxxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: 2 boys.
#3: 07-06-2012, 13:41
Precies wat Opradah zegt, jij moet die keuze maken, daar kunnen we niet bij helpen helaas.

Als je het écht nog leuk hebt met je vriendje en je weet zeker dat je nog verliefd bent, zou ik zoiets niet zo maar opgeven, omdat een andere jongen ook 'wel' leuk is..
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal