Skip to main content

Auteur Topic: leeftijdsverschil

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 58
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jan 2015
leeftijdsverschil
OP: 16-01-2015, 11:03
hallo lieve mensen

ik ben verlieft op een jongen en hij ook op mij. hij heeft alleen een vriendin en hij is ook 21 en ik ben 15. hij gaat nu dus vreemd. hij is ook kleiner dan mij en dat voelt vreemd. maar als ik bij hem ben voel ik heel veel liefde alleen hij wil niet verder met mij omdat hij geen lichamelijk contact met me mag hebben omdat ik minderjarig ben en daarom wil hij dus niet verder. wat moet ik nu doen? ik kan echt niet zonder hem.
Hij zegt wel dat hij me heel leuk vind en dat ik helemaal geen 15 lijk maar toch wil hij niet verder. hebben jullie tips?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: leeftijdsverschil
#1: 16-01-2015, 12:40
Ergens klopt er iets niet.

Volgens je profielgegevens zoals ingevuld bij je registratie ben je 23.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 58
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: leeftijdsverschil
#2: 16-01-2015, 13:35
Ja klopt dat is fout gegaan met mn registratie ik ben 15
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: leeftijdsverschil
#3: 16-01-2015, 14:43
2 dingen bevallen mij niet.

Leeftijds verschil. Je kan qua uiterlijk misschien op geen 15 jarige meisje lijken. Maar qua denkwijze, ervaring, geestelijk ben je dus gewoon een 15 jarige

Zijn ervaring denkwijze is totaaaal anders dan joune hij is verder ontwikkeld heeft meer ervaring in zoveel dingen. Hij weet hoe hij is en wie hij is. Bijna uit te puberteit


Jij zit nog puur in je puberteit, jij moet je zelf nog vinden. Je moet nog achterkomen hoe je bent want je wel en niet kan wel en niet leuk vind etc.



En tweede ALLER belangrijkste is hij heeft al een vriendin. Ik ben zwaaaar tegen vreemdgaan. En als dan jij heel goed weet dat hij al iemand heeft en je blijft gewoon doorgaan plus je wilt hem gewoon afpakken. Dan zit je net zo fout.
Dat is dan ook erg egoistisch van je. Klinkt misschien gemeen dt ik dat zeg. Maar denk jij dat jij het leuk zou vinden als hij vreemd zou gaan terwijl hij dan iets met jou heeft, want de kans is net zo groot dat die dat bij jou ook flikt. Waarom moet het hem wat schelen? Hij gaat nu toch ook gewoon vreemd???



Dus zelfs als jullie geen grote leeftijdsverschil had dan moet jij stoppen met hem te proberen te krijgen en verder gaan want hij heeft een vriendin!!!!
  • IP logged

Y
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 45
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: leeftijdsverschil
#4: 16-01-2015, 19:58
In principe zou leeftijdsverschil het grote probleem niet hoeven zijn, zolang jullie er zelf geen last van hebben qua niveau, het elkaar begrijpen, et cetera. Wel het vreemdgaan.
Wat vertelt hij over zijn vriendin? Wat vindt hij van haar? Waarom heeft hij nog een relatie met haar, terwijl hij zegt jou leuk te vinden? Wat wil hij van jou?
Wel denk ik dat jij ook fout zit, zolang je hem met jou vreemd laat gaan. Als hij jou echt zo bijzonder vindt, zal hij het toch echt met z'n huidige vriendin uit moeten maken. En inderdaad, grote kans dat hij jou ook zal bedonderen als hij daar nu ook geen moeite mee heeft.

X Yesterday
  • IP logged
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg.

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: leeftijdsverschil
#5: 16-01-2015, 20:11
Kijken jullie ook naar wat de vraag en/of het probleem is van Tomorrow of ben ik nu de enige die leest ?

Tomorrow geeft heel duidelijk aan dat deze jongen niet verder wil met haar vanwege haar leeftijd en vanwege het feit dat hij al een vriendin heeft.
Die jongen is dus slim.

Dat Tomorrow dit niet leuk vind is een heel ander verhaal maar ik denk dat zij weinig kan veranderen aan haar leeftijd en aan het feit dat die jongen al een vriendin heeft dus ze kan de motivatie van die jongen om niet werder te gaan met haar niet wegnemen.

Er zijn 2 mensen nodig voor een relatie en in dit geval is er maar één persoon. Ik denk dat er niets anders op zit dan dat Tomorrow dit accepteert.
En een leeftijdsverschil van 3 jaar ? Op de leeftijd van Tomorrow lijkt dit veel maar wanneer ze zelf 3 jaar ouder is stelt het al helemaal niets voor.

Ik moet wel opmerken dat, wanneer hij niet verder wil met haar omdat hij geen lichamelijk contact met haar mag hebben, hij naar mijn idee volkomen verkeerde intenties heeft om een relatie aan te gaan.



  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: leeftijdsverschil
#6: 16-01-2015, 20:26
Klopt
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: leeftijdsverschil
#7: 17-01-2015, 07:49
Alleen het is geen 3 jaar verschil. Zij is 15 hij 21.  5 jaar ong verschil...
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: leeftijdsverschil
#8: 17-01-2015, 08:50
Alleen het is geen 3 jaar verschil. Zij is 15 hij 21.  5 jaar ong verschil...

Je hebt gelijk, mijn fout.

15 en 21 is wel een beetje veel.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal