Skip to main content

Auteur Topic: migraine met flauwvallen

t

te weinig tijd

migraine met flauwvallen
OP: 12-03-2009, 22:51
ik heb nou al twee jaar last van migraine aanvallen en ben al zo'n half jaar geen week achterelkaar naar school gegaan en heb kleine achterstanden die ik nu gelukkig nog kan wegwerken maar af en toe (om de maand soms 2 )val ik oppeens flauw de eerste keren was er niks aan de hand en stond ik na 2 sec weer op (het was trouwens meer alsof mijn spieren geen kracht meer hadden)op 2 keer een bloed neus en een tand door mijn lip na. maar de laatste keer was tijdens de stage (bij kleuters waren heeeeel erg geschrokken)en was dit keer naar achter gevallen omdat de deur dicht was en had een lichte hersen schudding . ik heb ook al veel onderzoeken gehad 2X eeg een daarvan moest ik de hele nacht op blijven en daarna nog een ct of mri(degene zonder machneten weet ff niet meer welke d8 ct)en daar was niks te vinden ik slik ook medicijnen voor als ik het heb en ik had preventiek maar die werkte niet en met een hogere dosis was het tegen epilepsi.
en ondanks dat doe ik dus havo lang (eig gwn) en speel eerste klasse honkbal en heb er mee leren leven.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal