Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd, maar gedraagt zich soms als een 5 jarige.

R

RRRachh

Hallo,

Ik heb een vriendin en die is verliefd op een jongen. Hij is bijna 18. Ze vroeg of we eens een keer met zijn 3en iets konden doen. Ik vond het best. Hij deed heel normaal we spraken nog een keer met zijn 3en af. Toen kreeg ik hem op msn en hij was wel aardig maar maakte steeds grapjes zoals: 'Wil je met me zoenen?' Of 'Ik wil met je.' Ofzo. En het irriteerde me niet zo want ik was toch nog niet verliefd op hem. Tot gisteren. We spraken weer af met zijn 3en. We gingen naar de stad en hij was super druk. Hij was heel anders en de grapjes werden werkelijkheid. Hij wou steeds mijn hand vasthouden maar ik wou het niet. En hij vroeg per seconde of ik wou zoenen maar ik liep maar weer door. Toen pakte hij me vast en vroeg hij waarom ik zo afstandelijk deed. Ik stond zo dichtbij hem en ik zag een twinkeling in zijn ogen. Ik begon een gevoel te krijgen waarvan ik door 2 meisjes ben gewaarschuwd beter niet voor hem te voelen. Ik zei dat ik het niet leuk vond dat hij zo deed. Hij begon rustiger te doen en we liepen door. Toen bij de bus probeerde hij me te zoenen we stonden zo vlakbij maar ik srong weg. Maar ik was ingesloten. Niet dat hij me ook echt begon te zoenen want ik draaide mijn hoofd om en hij pakte me alleen vast. Toen we wegliepen sloeg hij op mijn kont als afscheid. Wat moet ik nou doen? Hij doet zo dom maar hij kan ook zo lief zijn. Bijvoorbeeld dat het regende en mijn haar begon te pluizen. Toen zei hij: 'Ah, je haar pluist hellemaal.' Terwijl hij voorzichtig een pluk weghaalde. Ik weet dat alle irritante dingen maar een grapje zijn maar voor mij is alles heel sirieus. En mijn vriendin vind hem ook al leuk. Heeft iemand tips?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 03-02-2010, 17:14 door RRRachh »

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal