Skip to main content

Auteur Topic: kussen...

p

problems

kussen...
OP: 09-01-2007, 20:22
heey ik ben een meisje van 14 en ik heb momenteel een vriendje (ook 14)
het probleem is ...we willen allebij kussen maar we durven nog niet eens op de wang... :-\
ik ben een beetje ten einde raad...dus
hebben jullie een paar tips ???
mercikes he :)
  • IP logged

t

totalwar

Re:kussen...
#1: 10-01-2007, 10:46
pfff. dat probleem... Jah daar is weinig aan te doen. Hij is onzeker of jij het fijn vind en jij bang dat je het verkeerd doe of andersom of allebij...

Ik ken het probleem. Me vriendin had het probleem ook. Langzaam heb ik het haar geleerd door met haar alleen te zijn en dan zachte kusjes proberen te geven. Soms is hier een beetje moed voor nodig.

Het nadeel is dat jullie beiden verlegen zijn, maar als jullie het allebij willen. Dan moet uiteindelijk toch 1 de volgende stap zetten. Maak je niet druk het komt vanzelf. Bij mijn vriendin duurde het 1 maand voordat ze een kus op me wang durfde te geven en te krijgen. En 3 maanden voordat het op de mond kon.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

x

xSLETT

Re:kussen...
#2: 19-01-2007, 20:41
het is je vriendje. hij vind jou leuk en jij hem. dus waarom niet? doe wat je niet laten kan.
  • IP logged

G

Gijsje

Re:kussen...
#3: 23-02-2007, 17:58
heey heey, ik ben zelf ook 14, en heb dat probleem een paar maanden geleden ook gehad.
Mijn vriend is 16 maar we durfden het allebei ook niet.
ik zal je mijn verhaal vertallen, miss dat je er iets aan hebt.. ;)

wij wonen best ver uit elkaar, 32 km en zien elkaar 1 a 2x per maand. Ik was een keer bij hem in het weekend en we hadden gee idee wat we moesten doen ( tuurlijk wisten we wel dat we allebei wouden zoenen maar dat durfden we niet te zeggen laat staan doen!)
Daarom vroeg hij steeds wat ik wou doen en dat werd echt vervelend! En dan waren we weer 20 minuten stil en durfden we elkaar niet eens aan te kijken!
nou ja, op een gegeven moment ben ik naast hem gaan zitten op bed en vroeg hij WEER wat ik zou willen doen.
" ik denk dat we dat allebei wel weten" zei ik ( stil hopend dat hij het niet had gehoord)  "wat dan?, even zeker weten" vroeg hij,
En toen boog ik me naar hem toe en zei "iets als dit.." en verder kun je het zelf wel invullen.
Dat was dus hoe wij eraan verslaafd zijn geraakt.
Hopelijk heb je er wat aan ;)
Veel suc6 met t  :-* zoenen
Greetz Gijsje
  • IP logged

d

dikke tante

Re:kussen...
#4: 07-03-2007, 16:22
heey ik weet hoe dit is ik heb al een keer een jongen gezoend op de wang
echt eerst is het zo eng maar daarna niet meer
toen wou hij met mij tongzoenen
dat wou ik echt niet !!!!!

xxx dikke tante


 :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
  • IP logged

I

Ilse

Re:kussen...
#5: 09-03-2007, 17:55
Hoi,

Probeer hierover te praten met je vriendje, mss dat het dan wel vanzelf komt. Weet wel dat dit eerst heel raar is, maar is wel leuk, geeft je een kick.

Veel succes ermee

Grtz Ilse
  • IP logged

x

x-redrose-x

Re:kussen...
#6: 25-05-2007, 15:04
Het is helemaal niet zo eng als je denkt!
ik heb denk een week geleden voor het eerst echt gezoend. je moet het gewoon doen. ik ben ook 14 en ik vond dat het maar is moest gebeuren. en als je het 1x hebt gedaan wordt het steeds makkelijker :D.
hoop dat je er wat aan hebt.

Gr Roos :-*
  • IP logged

I

Ilse

Re:kussen...
#7: 26-05-2007, 10:00
Hoi,

Dat klopt, als je het 1x gedaan hebt lukt het zeker veel beter de 2de keer.

Grtz Ilse
  • IP logged

t

totalwar

Re:kussen...
#8: 28-05-2007, 16:28
Het ligt per persoon anders, dat komt doordat iedereen er andere gedachten over heeft. De een zal het daarom ook sneller doen dan de ander.

1 ding moet je niet doen en vanuit gaan dat iedereen het fijn vind en je het daarom ook maar moet proberen. Ik raadt iedereen altijd iets uit te proberen voordat ze gedachten erover laten heersen, maar neem alles wel op zijn tijd, ik heb et eerste meisje pas gezoend na 18 jaar (behalve een geinfeestje op de basisschool, maar dat was niet sirrieus). Dus neem de tijd, het is neit alsof het morgen of later niet kan. Als iemand er echt problemen mee heeft dat jij iets niet wil doen, dan vind ik dat die persoon je niet verdiend, want die houdt dan geen rekening met je.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

manon

Re:kussen...
#9: 29-05-2007, 17:23
ik heb het zelfde probleem ik vind het ook zwaar ...
wanh me vriendje wil het wel maar ik durf niet ik heb hier daar over een topivk ge opent ik durg hem ook niet eens aan tekijken :-[
  • IP logged

E

Eva

Re:kussen...
#10: 09-06-2007, 16:25
Als je wel wilt ( en hij ook ;) ) zou ik er toch eens werk van gaan maken :D
maar jullie moeten wel ontspannen zijn, want je moet genieten van je (1ste) zoen.

als je nou eens met hem afspreekt, en jullie zijn gezellig alleen met zijn tweeën, hebben het naar jullie in,en onspannen een beetje, ect.
dat het dan wel komt.
en zo niet, zou ik toch nog maar even wachten.

xx EVA  :-*  
  • IP logged

M

Moii.

Re:kussen...
#11: 09-06-2007, 18:21
Heej!
Ik had dat probleem niet echt, maar kus alleen maar als je het echt wil!  :) de eerste keer dat ik zoende vergeet ik nooit, de mooiste jongen die bij mij thuis was, hij ging net vertrekke .. en toen, knatsss.. Onze tanden tegen elkaar  ;D het deed pijn maar we konden er mee lachen, de volgende keren waren perfect! pas, omdat we met de cm naar italie gingen in de bus en omdat mijn vriendinne al afgesproke hadden,, moest ik naast een jongen zitten die ik maar half kende.. hij had een oogje op mij wat ik niet wist en toen ik aan het slapen was kust hij me, ik schrok en hij verveelde me maar, omdat ik door de eerste keer verslaafd was geworden  :) had ik er wel zin in, ik voelde niets voor die jongen en toen we thuis waren speelde k maar komedie,, 'twas echt zielig voor hem, naar 1 maand heb'k het uitgemaakt.. hij weet het nog altijd niet :( dus ik raad mijn verhaal niet aan!  ;D  Ik wil je alvast veel succes wensen met je vorderingen  ;) & geniet van je eerste! x
  • IP logged

t

totalwar

Re:kussen...
#12: 09-06-2007, 19:44
Genieten moet je zeker en ga er altijd vanuit dat de eerste nooit de beste is, dat kan alleen als de een of de ander al ervaring heeft of je heel veel geluk heb.

begin gewoon langzaam en probeer het een keer uit. Stel hem of haar voor het een keer uit te proberen en als het bevalt dat het vaker kan en als het niet bevalt dat het dan niet zo snel of helemaal niet meer hoeft. Als je dat gedaan heb kan je daarna verder gaan door te experimenteren of je van snel bewegen hou, langzaam of wat je het lekkerst vind.

Veel succes.

Groetjes,

Steffen

P.S.

Mijn eerste kus was ook niet geweldig, dus wees niet bang om iets fout te doen, want daar leer je van en kan je de volgende keer het beter doen.
  • IP logged

b

bianca

Re:kussen...
#13: 14-06-2007, 19:21
heey ik ben bianca en ik heb pas mijn ersten kus gehad  :-* :-* :-*
  • IP logged

t

totalwar

Re:kussen...
#14: 14-06-2007, 22:15
gewfeliciteerd ;) ik hoop dat hij goed was en anders wordt hij waarschijnlijk nog wel beter :P vooral als je verliefd op em bent.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal