Skip to main content

Auteur Topic: SOA

W

Wim

SOA
OP: 12-02-2007, 14:48
hallo...

Ik ben een jongen van 14 jaar. ik ben laatst uit geweest en heb daar veel te veel gezopen, ik ben toen met een meisje van 19 jaar mee naar huis gegaan en heb toen sex met haar gehad. het was mijn 1e keer en heb nu veel last van mijn eikel. ik ben bang dat ik iets heb op gelopen maar durf er niet mee naar de dokter te gaan, ook niet naar m´n ouders want die zijn streng gelovig. wat moet ik doen???
groetjes wimpie
  • IP logged

t

totalwar

Re:SOA
#1: 13-02-2007, 22:43
Hmmm je zal toch naar een dokter moeten gaan.

Het hoeft niet perse een SOA te zijn, het kan ook iets anders zijn, wat met zalfjes op te lossen is. Maar ik zou gewoon even bij de dokter langs gaan. Ze hebben een dokter patient realtie, dus dat betekend dat ze niks vrij mogen maken zonder jou toestemming.

Veel succes. Groeten,

Steffen
  • IP logged

I

Ilse

Re:SOA
#2: 24-03-2007, 15:23
Hoi,

Je gaat beter naar de dokter. Zij hebben beroepsgeheim, dus ze mogen nix zeggen tegen anderen, ook niet tegen je ouders.

Grtz Ilse
  • IP logged

y

yorick

Re:SOA
#3: 26-03-2007, 13:51
hallo ik be joris ene 0je moet zalf gebruiken!
  • IP logged

a

annickske

Re:SOA
#4: 26-03-2007, 16:18
Hallo Ilse heb het al verwijderd.
Groetjes annick
  • IP logged

l

lydiaaaa

Re:SOA
#5: 29-03-2007, 14:14
hophop naar de dokter lijkt!
ook kan het zijn dat je eikel gewoon een beetje geirriteerd is ivm heftige seks... ;)
maar altijd controleren, soa's kunnen nare gevolgen hebben!
  • IP logged

E

Eva

Re:SOA
#6: 09-06-2007, 16:30
Het hoeft geen SOA te zijn!.
maar ik zou voor de zekerheid wel even langs de dokter gaan!.
ik begrijp dat je je er voor (kunt) schamen, wnt ik weet niet of dat het geval is bij jouw.
maar toch maar doen!  
vind je zelf ook niet???  :o


xxx EVA  :-*
  • IP logged

B

BigMama

Re:SOA
#7: 03-07-2007, 08:51
Als je niet naar de dokter durft (kan ik helemaal inkomen hoor, ookal hoef je je ECHT nergens voor te schamen) kan je ook het internet eens afschuimen!

Kijk eens hier:

www.soatest.nl

Veel sterkte!! Waarschijnlijk is er niets aan de hand  ;)
  • IP logged

L

Loesboes

Re:SOA
#8: 15-07-2007, 08:15
Ik ben het helemaal met Steffen eens.
Het hoeft niet persé SOA te zijn. Het kan ook anders hoor! Blijf maar gewoon geloven dat het toch ooit naar de dokter moet....
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal