Skip to main content

Auteur Topic: wie kan mij helpen

a

anoniempje1985

wie kan mij helpen
OP: 15-03-2007, 14:07
ik ben een jonge vrouw van bijna 22 jaar met een groot probleem!!!!!
namelijk ik wordt in juni mama en kan er niet goed over praten met familie en vrienden maar ik heb een relatie met de gene die ook de vader van het kindje gaat worden maar ik heb nu een groot probleem ik ben nog niet zo gek lang geleden iemand tegen gekomen die alles betekend voor mij maar die is nu heel erg verliefd op mij en ik begin ook dingen voor hem tevoelen maar weet er nu echt geen raad meer mee wie kan mij HELPEN???
  • IP logged

S

Something.else

Re:wie kan mij helpen
#1: 15-03-2007, 14:51
Dat is inderdaad nogal een groot probleem!  :o
Ik ben pas 15 maar toch probeer ik je te helpen.
Of het lukt weet ik niet want weet zelf ook niet echt goed raad met dit.

Voel je nog iets voor degene die de vaderr word van het kindje..?
Als dit niet zo is.. Tsja dan zou ik niet verder gaan met hem.. misschien praat ik nu makkelijk.. maar je moet wel je hart volgen..

Je kan moeilyk tegen je gevoelens in verder gaan met hem. Want dan is het geen echte liefde meer. Dan is het gedwongen liefde.

Het is misschien niet leuk voor het kind later.. Maar ook hy/zy zal het begrijpen..

Ik hoop dat je hier iets aan hebt..

Sterkte ermee..  :-*


  • IP logged

a

anoniempje1985

Re:wie kan mij helpen
#2: 15-03-2007, 14:57
dankje wel maar dat is het probleem nou juist het is een schat van een jongen en we hebben net een huisje gekocht en zijn daar gelukig samen.
maar ik weet er echt geen raad mee en het probleem is dan ook nog eens dat die 2 jongen goede maten zijn van elkaar en daar komt dan ook nog bij dat ze samen een zaak hebben maar daar wil ikniet tussen komen .

weet het echt niet meer.......
  • IP logged

S

Something.else

Re:wie kan mij helpen
#3: 15-03-2007, 16:45
Als jij nog iets voelt voor de vader van het kindje.. En met zn tweeen gelukkig bent. Probeer die ander dan uit je hoofd te zetten..

Want liefde kan heel veel kapot maken..

  • IP logged

I

Ilse

Re:wie kan mij helpen
#4: 16-03-2007, 17:21
Hoi,

Zoals Something.else al zei, je moet je hart volgen.

Als je echt meer voelt voor die andere man, moet je bij hem gaan, als hij wil tenminste. Maar ik zou zeker nog contact houden met de vader van je kind, want het is belangrijk dat je kind weet wie je echte vader is. En hij zou waarschijnlijk ook een stuk hoederecht willen. Dus goede afspraken maken is heel belangrijk.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Grtz Ilse
  • IP logged

D

Danatjeuh

Re:wie kan mij helpen
#5: 17-03-2007, 15:56
hey

Jij hebt een groot probleem hoor !!  :o
Zoals de anderen zeggen JE MOET JE HART volgen.
Maar als je nog gelukkig bent met de vader van het kindje, zou ik proberen die andere uit je hoofd te zetten.
(Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, zeker ?)

Dus mijn tip is : probeer de andere jongen uit je hoofd te zeggen want als je nog gelukkig bent met de vader van het kindje zou ik het eerst proberen met hem.
Want misschien gaat de verliefdheid voor de ander wel weg. Want je mag deze liefde met de vader van het kind niet zomaar kapot maken.

                  VeeL      SuCCeS

 :-*Danatjeuh
  • IP logged

g

gerinatje

Re:wie kan mij helpen
#6: 28-03-2007, 14:18
 ??? ??? ??? ??? ???mijn vriendin zegt dat er een jongen op mij is maar ik durf er niet op af te stappen wat moet ik doen????? ???
  • IP logged

I

Ilse

Re:wie kan mij helpen
#7: 28-03-2007, 17:36
Hoi,

Je moet niet recht op hem af gaan. Probeer achter zijn msn te komen en leg zo contact met hem. Zo kan je hem beter leren kennen. Je zal wel snel merken of hij je leuk vind of niet.

Veel succes!!

Grtz Ilse
  • IP logged

l

lydiaaaa

Re:wie kan mij helpen
#8: 28-03-2007, 18:43
hey anonympje,
je zit idd met een vervelend probleem. ik ben slechts 17 lentes jong dus ik ben bang dat je niet veel aan me hebt maar hier komt mijn mening:
ga onder geen beding vreemd. als je dat doet ben je zowiezo de vader van je toekomstige kindje kwijt. dat lijkt me niet meteen de bedoeling.
wat je je moet afvragen is:
-ben ik echt verliefd op die andere man?
-houdt hij ook van mij?
-is hij bereidt om straks als het kindje geboren is daar voor te zorgen?
-kan hij een gezin onderhouden?
-kan ik gelukkig met hem worden en blijven?

voor je huidige vriend moet je je afvragen:
-hou ik nog van hem?
-wil ik de rest van mijn leven bij hem blijven en samen met hem een gezin opbouwen?
-kan ik gelukkig met hem worden en blijven?

als je deze vragen voor jezelf kan beantwoorden zal het allemaal wel wat duidelijker worden denk ik :)
heel veel sterkte met wat je ook besluit te doen!
groetjes lydia
  • IP logged

v

vera

Re:wie kan mij helpen
#9: 14-05-2007, 14:26
het is heel vervelen dat je zo in de war ben maar je heb nu ook de verandwording voor een nieuw wezentje je moet je daar mee bezig houden dat gaat voor
dus zet die vent uit je hooft en gaat samen met je partner voor je kindje
 en maakt er wat van  succes
  • IP logged

M

MiHa

Re:wie kan mij helpen
#10: 19-05-2007, 11:16
ZooZoo , deze site is wel voor tieners hoor  :P
maarr dat maakt niet uit

Waarom heb je het dan zo laten komen dat hij je zwanger heeft gemaaktt ? ???
Je had veel beter gewoon kunnen wachten tot je zeker weet dat je met hem verder wil !!
Hier is geen raad over ..
Je kan een abortus laten plegen.( als dat nog kan )
Hiier is niet veel raad over te geven'

xx
Isjee
  • IP logged

m

maske938

Re:wie kan mij helpen
#11: 18-06-2007, 20:12
ik ben pas 12 maar mijn zus beste vriendin(21) maakte het zelfde mee ze probeerde vooral om niemand te kwetsen                      

na een slippertje met die bepaalde man was het voor haar beslist op 1 of andere manier ze koos NIET voor de vader van haar 8 maand oude baby
  • IP logged

r

rotjonk

Re:wie kan mij helpen
#12: 19-06-2007, 16:01
maar je kan ook abortus doen
  • IP logged

I

Ilse

Re:wie kan mij helpen
#13: 25-06-2007, 20:21
Hoi,

Abortus kan een oplossing zijn, maar dan moet je snel genoeg weten of je dat wel wilt. Na je 12de week van de zwangerschap kan je geen abortus meer laten uitvoeren.

Maar dat is een erg zware periode voor een vrouw. Er zit een kind in je en daar bouw je (zelfs zonder dat je het weet) een band mee op. En die band ontdek je pas als je kind weg is. Dat is een moeilijke periode voor een vrouw. Dus zo gemakkelijk is het niet.

Grtz Ilse
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal