Skip to main content

Auteur Topic: Is hij wel op mij ??

j

j.e.ss.i.c.a

Is hij wel op mij ??
OP: 22-03-2007, 14:19
heej, ik heb een jongee op school, ik vind hem leuk maar of hij mij leuk vind.. ???
Hij kijkt wel de heletijd naar me...(niet in de klas want ik zit in de eerste en hij in de 3e)
Iedereen (z'n vriende) zeggen dat hij mij wel leuk vind, en mij vrienden zegge dat ook.
Als zijn vried naar mij wijst: glimlacht die of knikt die...
Maar mijn vraag was::Is Hij Oowk Op Mij ??? ???
  • IP logged

J

Jenny

Re:Is hij wel op mij ??
#1: 22-03-2007, 14:57
Nou als ik het zo hoor, dan zou ik zeggen: hij is wél op je!  ;D En als je blijft twijvelen, zou ik naar hem toe gaan en vragen. En als je dat niet durft kun je altijd nog via vrienden vragen maar dat werkt niet altijd even goed...

kuz jenny!
  • IP logged

j

j.e.ss.i.c.a

Re:Is hij wel op mij ??
#2: 22-03-2007, 17:35
maar hij zegt oowk zelf dat hij niet op mij iss......
dat zegt die tegen andere vrienden....
  • IP logged

I

Ilse

Re:Is hij wel op mij ??
#3: 24-03-2007, 14:29
Hoi jessica

Als hij zoveel naar je kijkt en moet lachen, denk ik wel dat hij je leuk vind. Maar mss durft hij het niet rechtstreeks zeggen tegen zijn vrienden. Ga op hem af, neem hem appart en vraag het hem persoonlijk.

Je kan hem ook een brief schrijven en het  hem zo vragen als je het niet persoonlijk durft. Hopelijk schrijft hij terug.

Grtz Ilse
  • IP logged

j

j.e.ss.i.c.a

Re:Is hij wel op mij ??
#4: 25-03-2007, 16:45
Hebben juliie miss nog meer tips  :-\
  • IP logged

I

Ilse

Re:Is hij wel op mij ??
#5: 25-03-2007, 19:59
Hoi,

Ik zou hem een brief schrijven en persoonlijk gaan afgeven. Meer kan ik nu niet zeggen.

Grtz Ilse
  • IP logged

j

j.e.ss.i.c.a

Re:Is hij wel op mij ??
#6: 01-04-2007, 06:55
Wie zou dat anders doen.....??
  • IP logged

m

magiclover

Re:Is hij wel op mij ??
#7: 13-05-2007, 18:47
heey

ik zou het persoonelijk of via een briefje vragen maar een ander idee is misschien het via msn of sms vragen of een keer met hem afspreken en hat dan op een manier proberen duidelijk te maken
  • IP logged

D

DeLiefsteee,,

Re:Is hij wel op mij ??
#8: 17-05-2007, 12:11
Hee!(L)

Ik was ook verliefd op een jongen uit de derde.
Ik kende hem goed en hij keek ook vaak naar mij.
ALs ik hem tegen kwam hield ik het niet meer mijn hart bonkde bijna uit mijn lijf.
Ik stond op het punt om hem te vragen toen ik een avond op msn kwam. IN zijn naam stond heel groot ........."Hartje"............    Mijn tip is dus: Kijk een beetje uit anders zet je jezelf straks voor lul enne,, wacht nog ff met hem vragen.


xxxxx DeLiefsteee,, :-*
  • IP logged

m

miss-rosie

Re:Is hij wel op mij ??
#9: 17-05-2007, 19:34
mijn tip is: als zijn vrienden zeggen dat hij jou leuk vind... zeg je gewoon asl dat waar is moet hij het maar zelf zeggen en je er verder nix van aan trekken. dat hij maar laat zien hoe leuk hij je vind! :P ;)

groetjes X Rosie
  • IP logged

t

totalwar

Re:Is hij wel op mij ??
#10: 17-05-2007, 23:31
Als hij in je geinteresseert is is het niet zo moeilijk. Zorg ervoor dat iemand die hij kent jou msn krijgt of weet. Dus via via via moet jou msn bij hem komen. Dan pas kan je hem leren kennen en eeb beetje ontdekken. als dat allemaal gebeurd op msn, kan je misschien al met hem praten of hoi zeggen op school. Naarmate je dichterbij komt, des te meer hij misschien wil laten zien dat hij iets met je wil. Uiteindelijk kan je het hem vragen of komt hij wel met de vraag.

Veel succes.

Groetjes,

Steffen

(enne een brief werkt ook, maar dat kan overdreven floppen, dat heb ik dus eens op de basisschool gehad en dat ging echt fout.)
  • IP logged

L

LOVERTJEE

Re:Is hij wel op mij ??
#11: 05-06-2007, 21:19
ik heb een probleempje....
ik ben op een jongen en ik weet niet of hij op mij is en ik durf niks te vragen...:S  

echt ik ben STAPEL
  • IP logged

I

Ilse

Re:Is hij wel op mij ??
#12: 06-06-2007, 09:14
Hoi,

Probeer het met een briefje. Zeg wat je voor hem voelt.

Je kan ook proberen om zo telkens als hij voorbij komt 'perongeluk' tegen hem aanlopen :P Na een tijdje heeft hij het dan wel door en merk je ook aan zijn reactie. Dan kan je nog vragen of hij je ook ziet zitten.

Je kan ook een kijke nemen in de andere onderwerpen. Er zijn veel meisjes met dit probleem en daar hebben we ook overal een antwoord op gegeven. Misschien dat je daar ook nog wat aan hebt.

Grtz Ilse
  • IP logged

l

lady_love

Re:Is hij wel op mij ??
#13: 06-06-2007, 17:27
ik denk van wel hoor!! :D hoe hij al doet!!!   :-*
  • IP logged

L

LOVERTJEE

Re:Is hij wel op mij ??
#14: 08-06-2007, 18:53
hij kijkt nu de hele tijd naar mij... :)
maar nog ben ik echt onzeker....
ik heb via anderen vee l info over hem gekrege:):P
maar wat nu!! :'(
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal