Skip to main content

Auteur Topic: Ik ben ook op hem maar mn vriendin ook

t

totalwar

De ene gat het goed, bij de andere fout, maar als je echte vriendinnen bent dan kan je elkaar daarmee vertrouwen. Let er alleen op dat je vriendin niet te wantrouwend wordt en bang is dat je de vriend afpak. Want ik heb er ervaring mee en dat loopt meestal heeeeeeel slecht af.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Loesboes

GOEIE TIP":

Ik heb een boek van de Tina Topper dat heeft PRECIES dezelfde situatie als jij nu! misschien moet je dat eens lezen, ik weet de titel alleen niet meer  :-[

Het gaat dus over een meisje die is op een jongentje, en haar vriendin ook, je bepaalt via leesvragen uiteindelijk zélf het einde dat kan zijn: Allebei, Alleen de jongen, je vriendin houdt de jongen, jullie allebei willen hem niet meer. Ik kwam uit bij: Allebei, dus je vriendin en de jongen!

Ik hoop dat je er iets aan hebt ;D
  • IP logged

v

van halsman :P:S:D

ik zou voor de vriendschap van je vriend kiezen want dat gaat meestal heel lang door en als je met iemand hebt is het meestal naar een paar maanden of jaren uit ;)
  • IP logged

L

Loesboes

Het heet: Háár vriendje... Én ik
Het is geweldig! je moet het lezen, het is een tina topper dus kijk eens op www.tina.nl daar kun je het volgens mij wel bestellen
Gr. Loess
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal