Skip to main content

Auteur Topic: moet ik hem vergeten? en hoe?

c

candy

moet ik hem vergeten? en hoe?
OP: 15-04-2007, 21:45
Hallo, Ik zit nogal met een probleem. Ik ben verliefd op een jongen (laat ik hem even Patrick noemen) die mij vorig jaar leuk vond en ik hoor van vriendinnen dat hij het nog steeds wel eens over mij heeft maar ik weet niet of hij me ook nog leuk vind. Hij heeft inmiddels een vriendin... Ik zal even het hele verhaal vertellen, dan is het wat duidelijker.

Ik zat vorig jaar bij Patrick in de klas en hij is zowat het hele jaar verliefd op me geweest. We waren ook goed bevriend maar ik vond hem niet leuk (genoeg). Ik was verliefd op een andere jongen uit mn klas en kreeg aan het einde van het jaar verkering met een jongen uit een andere klas. maar toen ik het uitmaakte met mn ex-vriend werd ik toch verliefd op Patrick.
Patrick was inmiddels verliefd op een ander meisje (een vriendin van mij) maar ik wilde het er toch op wagen en vertelde hem wat ik voor hem voelde. Hij zei dat hij me nog steeds leuk vond en hij hield mn hand vast. Een paar dagen later had ik een feestje en waren Patrick en dat meisje er ook. Maar hij leek helemaal niet verliefd meer op me en praatten meer met haar. Daar hebben we min of meer ruzie over gekregen en ik krijg het idee dat hij ook een beetje bindingsangst had.
Natuurlijk was ik op dat moment wel boos, ik heb ook aan wraak nemen gedacht maar dat heb ik nooit gedaan. Misschien omdat we nu evenveel verdriet hadden gehad. (Hij een jaar lang op mij moeten wachten en ik me rot voelen omdat hij mìj nu niet zag staan.)
Telkens als ik hem zie (ik zit nu op een andere school) heb ik toch het idee dat hij me nog aardig vind en vriendinnen zeggen dat hij het vaak over me heeft. Ik heb hem proberen te vergeten maar dat lukt niet. Ik moet iedere dag aan hem denken en ik droom bijna elke nacht over hem. Om gek van te worden!
Hij heeft nu 2/3 maanden een vriendin (een ander meisje dan eerder in het verhaal) en ik betrap mezelf erop dat ik steeds denk ''Het stelt niks voor, ze passen niet bij elkaar, ik ben leuker dan haar'' Ik heb gewoon het gevoel dat Patrick en ik bij elkaar horen, hoe stom het ook klinkt. Dat we iets speciaals hadden samen. Moet ik hem vergeten? en HOE?

  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 15-04-2007, 21:48 door candy »

S

Something.else

Re:moet ik hem vergeten? en hoe?
#1: 15-04-2007, 21:53
Ik denk niet dat je hem vergeten moet.. Hy is verlieft op jou (geweest).. en jij nu op hem.. dus tjsaa, hy heeft je al leuk gevonden, dat is een voordeel. en ik denk niet dat dat zo 1 2 3 over zal gaan..

ik heb dit ook gehad met een jongen.. alleen dan was het verhaal andersom.. ik vond die jongen leuk.. heb toen met hem gezoend enzo.. maar we hadden niks.. ik sprak hem toen steeds minder waardoor ik m niet echt meer leuk vond. altans dat dacht ik. maar toch wel.. Ik raakte weer aan de praat met hem. En toen voelde ik toch weer dat ik verlieft op m was.. Nog steeds of opnieuw ik weet niet..

Maarja, Het kan dus ook by hem terug komen.. Zorg dat je meer met hem gaat praten ofzo. Zodat hy jou misschien ook weer leuk gaat vinden, als hy dat al niet doet..

Sommige mensen horen gewoon bij elkaar. en als ik jou verhaal zo lees. denk ik dat hy ook bij jou hoort. ookal heeft hy nu een vriendin.

Succes. xxx :)
  • IP logged

I

Ilse

Re:moet ik hem vergeten? en hoe?
#2: 16-04-2007, 15:36
Hoi,

Ik denk ook dat hij nog wat voor je voelt, anders zegt hij niet dat hij je leuk vind. Ga meer en meer met hem praten, dan voelt hij mss opeens weer iets voor jou. Ga hem zeker niet vergeten.

Grtz Ilse
  • IP logged

t

totalwar

Re:moet ik hem vergeten? en hoe?
#3: 13-05-2007, 13:15
Tja echte veriefdhied gaat niet weg, ik voel zelf nog steeds wat voor me ex ookal heb ik et zelf uitgemaakt. Daarom is het goed dat ze me niet meer spreekt en ziet.

Ik zou gewoon vragen wat hij nog precies voor je voelt. Want je weet immers al dat hij je leuk vond ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re:moet ik hem vergeten? en hoe?
#4: 13-05-2007, 13:21
heey

echte verlieftheid gaat eigenlijk nooit helemaal over.
probeer wat meer met hem te praten dan heb je inderdaad misscien grote kans dat hij jou weer leuk gaat vinden

groetjes charelle
  • IP logged

L

Loesboes

Re:moet ik hem vergeten? en hoe?
#5: 23-05-2007, 17:18
Ik snap het, ik zou er in nog geen jaren overheen komen... vergeet hem en alles wat je met hem hebt beleefd.. ik denk dat ik niet makkelijk er overheen zou komen... maar toch, ik denk dat je hem beter kan vergeten.. Een avondje shoppen heeft hier niet eens es nut :O da's ook voor de 1e keer dat ik lees :P
  • IP logged

t

totalwar

Re:moet ik hem vergeten? en hoe?
#6: 23-05-2007, 18:08
Loesboes, ben je wel eens een keer echt verliefd geweest?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

I

Ilse

Re:moet ik hem vergeten? en hoe?
#7: 26-05-2007, 10:04
Hoi,

Ik denk ook niet dat ze ooit al eens echt verliefd geweest is.

Dat gaat nooit helemaal over. Zeker niet als dat lang geduurd heeft. Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad met een jongen. We zijn uit elkaar gegaan om wille van de afstand. Maar we zijn nu nog de beste vrienden, we kunnen niet zonder elkaar. Terwijl ik zelf opnieuw een ander vriendje heb. Onze relatie heeft onze vriendschap nog hechter gemaakt. Ik ben zeker niet meer verliefd op hem, maar toch blijft er iets van hangen.

Grtz Ilse
  • IP logged

t

totalwar

Re:moet ik hem vergeten? en hoe?
#8: 28-05-2007, 16:24
Ik ken dat wel, maar bij mij blijft de verliefdheid wel hangen en daarom heb ik ook niet echt meer contact met het meisje.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

the akster

Re:moet ik hem vergeten? en hoe?
#9: 29-06-2007, 19:18
zo'n iemand moet je niet vergeten, ik had 2 kinderen in mijn klas een jongen en een meisje ze hadden altijd ruzie en roddelden over elkaar maar uiteindelijk werden ze verliefd op elkaar en nu zijn ze erg romantisch samen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal