Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op me ex

R

Rulie

Verliefd op me ex
OP: 17-04-2007, 19:05
Ik ben verliefd op een jongen die mijn ex is geweest. Ik heb nu al 2 en half jaar een hele lieve vriend en wil het neit uit maken .Maar ik ben verliefd op me ex en hij heeft ook een vriendin wat moet ik nu doen??? help me want ik ben radeloos
  • IP logged

I

Ilse

Re:Verliefd op me ex
#1: 17-04-2007, 20:34
Hoi,

Als je verlieft bent op een andere jongen, moet je niet langer bij je vriend blijven. Je kan het beter wel uitmaken, anders maak je jezelf zeker ongelukkig.

En ik zou het wel zeggen tegen je ex dat je terug wat voor hem voelt. Wie weet word het opnieuw iets tussen jullie.

Grtz Ilse
  • IP logged

L

Loesboes

Re:Verliefd op me ex
#2: 23-05-2007, 15:54
Ik snap je punt, vertel hem wat je voelt.. loop daarna meteen weg... komt hij je achterna en zegt hij dat hij hetzelfde voelt.. nou dan is het toch zo egdaan?

Løesbøess
  • IP logged

m

magiclover

Re:Verliefd op me ex
#3: 23-05-2007, 16:06
je kan inderdaad beter je gevoelens zeggen maarwat j juist nooit moet doen is daarna weg lopen eerste even wachten hoe hij/zij reageer. als die gene na een tijdje niks zegt dan pas weg lopen
  • IP logged

I

Ilse

Re:Verliefd op me ex
#4: 26-05-2007, 10:47
Hoi,

Als je gaat weglopen gaat hij denken dat je het niet meent. Geef hem de kans om meteen te antwoorden.

Grtz Ilse
  • IP logged

m

magiclover

Re:Verliefd op me ex
#5: 27-05-2007, 11:58
ik bedoel ook na een tijdje   niet gelijk gewoon wachten tot hij/zij iets zegt
  • IP logged

I

Ilse

Re:Verliefd op me ex
#6: 28-05-2007, 10:56
Magiclover,

Ik had het tegen Loesboes. Zei zegt dat je meteen moet weglopen.

Maar als je daar al een tijdje staat te wachten op antwoord zou ik ook weggaan, dan weet je ook waar je staat. Normaal gezien twijfel je daar niet zo lang over.

Grtz Ilse
  • IP logged

t

totalwar

Re:Verliefd op me ex
#7: 28-05-2007, 16:33
Jeps, als je te snel wegloop of wegren zou ik het als een grap of als te kinderachtig zien. Als iemand mij het zou vragen, dan zouden ze tenminste eerlijk antwoord krijgen, als blijkt dat ze sirieus zijn.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

maske938

Re:Verliefd op me ex
#8: 18-06-2007, 20:07
je moet vertellen hoe je je voelt en als hij ow zegt en daarna wat begint te mompelen over vriendschap

mag je gaan lopen
  • IP logged

b

bianca

Re:Verliefd op me ex
#9: 26-06-2007, 18:01
heey ik ben verlieft op de xs van mijn vriendin erg he  8) ??? ??? ???
  • IP logged

I

Ilse

Re:Verliefd op me ex
#10: 26-06-2007, 18:31
Hoi,

Of dat erg is hangt allemaal af van hoe de relatie is tussen je vriendin en haar ex. Is ze nog verliefd op hem? Of zijn ze gewoon vrienden? Zou ze het erg vinden als je iets met hem zou beginnen?

Probeer eerst een antwoord te vinden op deze vragen. Daarna kan je een volgende stap zetten.

Grtz Ilse
  • IP logged

m

magiclover

Re:Verliefd op me ex
#11: 26-06-2007, 19:35
zolang je er geen problemen mee hebt is het niet erg (ik heb het met een ex van een vriendin) dus wat maakt het uit??

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

s

shyguy

Re:Verliefd op me ex
#12: 16-07-2007, 23:11
mijn vriend heeft al 5 keer met een zelfde meisje gehad, het is niet erg om met je ex te hebben, en zoals er gezegd is, wees eerlijk, maak jezelf niet ongelukkig) (spreek NIET ui mijn ervaring, maar van die vriend duss, praatgraagje is ie xD)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal