Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op me ex

l

laura-justme

Verliefd op me ex
OP: 16-05-2007, 15:50
Heey,

Ik ben smoor verliefd op mijn ex, en weet niet wat ik er mee aan moet.
Laat ik eerst alles maar even uitleggen,
Een paar maand geleden hadden voor het eerst echt iets met elkaar, het was helemaal geweldig enzo maar na een tijdje kreeg ik last van bindings angst en heb ik het uitgemaakt. ik heb hem toen niets verteld over die angst maar gezegd dat ik hem meer als gewone vriend zag.
Ik miste hem wel enorm, want toen ik het uitmaakte was ik nog wel verliefd op hem.
Een tijdje daarna vroeg hij me of ik wel weerm et hem wou, ik zei ja. Dat duurde 2 week en toen kreeg ik weer last van bindings angst. ook al had ik toen zelf nog niet door wat het was,m ik voelde gewoon dat er iets niet goed zat.
Een tijdje daarna ben ik met hulp van een vriendin er achter gekomen wat het probleem was, ik heb hem verteld door,middel van een email.
Daarna hebben we nog een keermet elkaar gehad, dat duurde een weekje en toen kreeg ik van hem een email dat hij zich er niet goed bij voelde.
Nu mis ik hem enorm en ookal is het al een maandje geleden dat hij het heeft uitgemaakt mijn gevoelens voor hem zijn nogsteeds zeer sterk.
IK heb al van alles geprobeert maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd.
Heeft iemand hier een advies voor dit verwarde meisje.

Veel liefs. laura
  • IP logged

I

Ilse

Re:Verliefd op me ex
#1: 16-05-2007, 16:04
Hoi,

Eerst en vooral moet je weten of hij zelf nog verliefd is op jou. Als dat zo is kan je hem vertellen dat je nog steeds verliefd bent op hem en dan kunnen jullie mss eens beter een goed gesprek hebben over die bindingsangst. Misschien vinden jullie samen een oplossing. Want als je al zoveel samen bent geweest, dat kan niet zomaar voorbij gaan. Praat er eens goed over met hem.

Grtz Ilse
  • IP logged

l

laura-justme

Re:Verliefd op me ex
#2: 16-05-2007, 16:28
hoe kom ik daar achter dan??  ???
En we hebben er devorige keer ook al over gepraat en toen kwam de afspraak, dan doen we het rustig aan en zien we elkaar gewoon iets minder vaak als eerst, maar dat heeft niet geholpen
  • IP logged

I

Ilse

Re:Verliefd op me ex
#3: 16-05-2007, 16:31
Hoi,

Hij komt erachter als je het hem zegt. Maar als jullie echt verliefd zijn kan niets of niemand dat kapot maken.

Grtz Ilse
  • IP logged

l

laura-justme

Re:Verliefd op me ex
#4: 16-05-2007, 16:34
Hij is nu online dus ik zou hem nu kunnen vragen, maar ik ben eigenlijk veel te bang dat ik onze vriendschap kapot maak
  • IP logged

I

Ilse

Re:Verliefd op me ex
#5: 16-05-2007, 16:38
Vriendschap is idd belangrijker dan liefde. Maar dat kan je er ook bijzetten: dat je niet wilt dat jullie vriendschap eronder lijdt.
  • IP logged

l

laura-justme

Re:Verliefd op me ex
#6: 16-05-2007, 16:50
omg..hoe graag ik het ook wil ik kan het hem niet vertellen.
Ben gewoon veel te bang dat hij het stom vind ofzo, ik weet gelukkig dat hij er niet boos om zou worden want dat word hij niet snel, maar toch...
  • IP logged

I

Ilse

Re:Verliefd op me ex
#7: 16-05-2007, 17:19
Hoi,

Als je het nu nog niet kan, doe het dat later. Maar wacht er niet te lang mee.

Grtz Ilse
  • IP logged

I

Ilse

Re:Verliefd op me ex
#8: 16-05-2007, 17:19
BTW: wrm zou hij dat stom vinden? Er is toch niets verkeerd aan verliefd zijn?
  • IP logged

m

magiclover

Re:Verliefd op me ex
#9: 16-05-2007, 21:03
inderdaadwas is er stom aan verlieft zijn.

ikdenk ook dat je er met hem over moet praten.

over je bindings angst praat er nog een keer hem over ik hoop voor je dat hij je wilt helpen

groetjes charelle
  • IP logged

I

Ilse

Re:Verliefd op me ex
#10: 16-05-2007, 21:05
Ik vind echt dat hij je moet helpen. Als hij dat niet doet vind ik dat hij je niet waard is. Sorry als dit hard overkomt...
  • IP logged

m

magiclover

Re:Verliefd op me ex
#11: 16-05-2007, 21:33
ilse het is wel waar wat je zegt
  • IP logged

l

laura-justme

Re:Verliefd op me ex
#12: 17-05-2007, 22:22
Ik heb geprobeert een beetje met hem te praten, maar het probleem is we kunnen nooit alleen praten.
Er zijn altijd vrienden of vriendinnen bij.
Laatst zei ik tegen een vriendin van mij dat ik ff alleen met hem wou praten zegt ze, oh okj, dan hou ik de rest wel eventjes uit de buurt.
Toen ik zei dat ik bedoelde alleen met hem praten, leek ze nog beledigd ook.
Ik heb de laatste tijd echt het idee dat iedereen maar van mij verwacht dat ik er altijd voor iedereen ben, maar zodra ik hulp nodig heb zijn de meesten in eens te druk, met die leuke nieuwe jongen of hoe ze het geld voor dat rokje bij elkaar kunnen krijgen.
Ik heb volgens mij maar 3 echte vriendinnen, maar zelfs daarvan weet ik niet of ze me serieus nemen.
Ze weten namelijk dat ik niet over problemen kan praten, hoe graag ik het ook wil, ik kan het niet.
En toch blijven ze zeggen, praat met hem praat met hem praat met hem.
Als ik ze dan vertel over mijn praat probleem, is hun antwoord vaak, ja het moet toch.
Ik weet niet meer wat ik moet, vanavond waren we ook weer met een hele vrienden groep samen, en het valt me nu van mezelf op dat ik me anders begin  te gedragen als hij erbij is.
Ik sluit me meer van de groep af en maak vaak domme opmerkingen enzo, op andere momenten ben ik in eens heel aanhankelijk en knuffelig enzo.
Ik denk dat mensen het zeer iritant vinden, ik tenminste wel, maar op het moment zelf kan ik er helemaal  nietd aandoen.  
Het spijt me als ik overkom als een of ander zeikwijf dat zich aansteld, maar ik moest dit gewoon even kwijt.

  • IP logged

I

Ilse

Re:Verliefd op me ex
#13: 18-05-2007, 11:20
Hoi,

Je zegt dat je niet kan praten over je problemen? Bedoel je dat je niet MET HUN kan praten over je problemen of bedoel je dat algemeen? Want nu doe je het toch wel?

Het is wel heel lastig dat ze je nooit alleen willen laten met hem. Maak het hun echt duidelijk dat je echt alleen wil zijn met hem. Als ze daarom raar opkijkt, sorry maar dan is het geen echte vriendin.

Grtz Ilse
  • IP logged

l

laura-justme

Re:Verliefd op me ex
#14: 19-05-2007, 15:28
ik praat er nu niet echt over ik schrijf er over.
Als ik er over wil praten dan klap ik dicht.
Ik heb geprobeert het duidelijk te maken maar alsnog, elke keer als ik even alleen met hem ben komen eralweer vrienden van mij aan lopen. Het lukt me gewoon niet om hem alleen te spreken.
  • IP logged

I

Ilse

Re:Verliefd op me ex
#15: 26-05-2007, 10:19
Hoi,

Je moet je vrienden echt duidelijk maken dat je af en toe eens echt alleen met hem wil spreken, zonder dat er iemand bij is. Als ze je echte vrienden zijn accepteren ze dat. Anders niet.

Grtz Ilse
  • IP logged

t

the akster

Re:Verliefd op me ex
#16: 29-06-2007, 19:22
misschien heeft hij nu ook wel bindingsangst of misschien is hij bang dat jij het weet uitmaakt jij bent degene die daar achter kan komen want zover ik me kan herinneren zij jij dat jij het uitmaakte omdat je je er niet goed bij voelde maar hij heeft het daarom toch ook uitgemaakt hij heeft misschien ook wel bindingsangst wat denk je zelf
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal