Skip to main content

Auteur Topic: waarom niet

b

britt

waarom niet
OP: 17-05-2007, 18:09
ik heb gevoelens voor een jongen ik geef hem cadeaus en allerlei dingen en ik heb het al een keer aangevraagt maar hij zegt altijd nee  wat moet ik doen ?
  • IP logged

r

ricky

Re:waarom niet
#1: 17-05-2007, 19:10
wat is liefde als je steedts cados moet geven
  • IP logged

m

miss-rosie

Re:waarom niet
#2: 17-05-2007, 19:37
dat is niet zo slim als je geld aan hem uitgeeft zonder dat je weet of hij jou ook leuk vind... ookal vind je hem nog zo leuk kijk uit met als je kado's, want strax gaat hij ej gebruiken denk om jezelf... vraag hem voor jeh em weer iets geeft wat hij van je vind. vind hij je niet leuk dan weet je waar je aan toen bent en hoef je geen geld meer uit te geven, want je kan geen liefde kopen met kado's hij moet op je vallen niet om wat je hem geeft maar om hoe jij bent. maar als hij je wel leuk vind kan je hem misschien een keer mee uit vragen.

groetjes X Rosie
  • IP logged

m

magiclover

Re:waarom niet
#3: 17-05-2007, 20:46
inderdaad koop niet tee veel voor hem je kunt liefde niet kopen mijn exvriendje wouw mij omkopen dat ik weer iets met hem nam terwijl ik een vriend heb ik heb gezegt dat hij mij niet kon omkopen omdat ik niets voor hem voelde misschien is dat ook wel bij hem zo

misschien is het hard

groetjes charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:waarom niet
#4: 17-05-2007, 23:22
je kan niemand omkopen voor liefde, dan vallen ze voor je om de verkeerde redenen. Kijk in een relatie kan je wel lief doen en spullen kopen, maar voor de relatie is het alleen een geldverspilling en je heb er niks aan.

Als je wil dat iemand op je verliefd word. Laat hem of haar meer met je omgaan, al hij of zij merkt dat je wel een leuk karakter heb en iets heb wat anderen niet hebben, dan pas kan je hem of haar inpakken en meenemen (bij wijze van spreken).

Een persoon wordt eerder op je verliefd als je met hem of haar bezig ben en zijn aandacht op jou hou, dan dat je de aandacht probeerd te krijgen op verkeerde manieren.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

I

Ilse

Re:waarom niet
#5: 18-05-2007, 11:16
Hoi,

Kado's kopen is het minst belangrijke in een relatie. Het kan wel eens leuk zijn, maar als je dat teveel gaat doen word dat een gewoonte en dan loopt het fout. Dan gaat hij een kado verwachten en krijgt hij niets ofzo en daar komt ruzie van.

Grtz Ilse
  • IP logged

D

Doortju

Re:waarom niet
#6: 09-06-2007, 13:55
jem moet geen cadoo s geven als hij tog nee segt
hij segt gewoon nee en dan moet je niet aandringen
wagt gewoon tothij naar jou toekomt en eindelijk ziet hoe leuk jebentanders probeer je hem te vergeten
P.S. ik kreeg ook heel de tijd een keer cadoos van een jongen waarik niet verliefd op was knettergek werd ik daar van dus bekijk het ook eens van zijnkant
  • IP logged

E

Eva

Re:waarom niet
#7: 09-06-2007, 16:19
Misschien lijkt hij wel Joú type,
maar vindt hij dat andersom niet.
ook al overlaadt je hem met cadeau's liefde komt uit je hart, en kun je niet afdoen met iets duurs.
ik begrijp best dat het vervelend is om te horen, maar ik denk dat het beter voor je is om ook is rond te kijken naar andere leuke jongens.
ik zeg niet dat je hem moet vergeten, maar vergeet niet!! :
er zwemmen meer vissen in de zee.

xx Eva  :-*
  • IP logged

N

Nina

Re:waarom niet
#8: 10-07-2007, 15:47
ik denk dat jij zijn type niet bent... of hij heeft al een vriendin ? er zijn zoveel redene waarom deze jongen dit doet. het is het beste gewoon tegen hem te praten enz , maar die cadeau's kan je beter zo laten. hij zal dit wss niet eens tof vinden. zo lijk je wel een stalker...

 :)na een tijdj worden jullie mss wel vrienden of meer.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal