Skip to main content

Auteur Topic: niet leuk

b

britt

niet leuk
OP: 17-05-2007, 19:05
mijn mama  zegt dat ikproblemen heb op concentreren maar het is niet adhd ofzo iets en dat ik dingen zeg dat ik niet weet ik vertelde het tegen een vriendin en die vertelde dat dooren nu pest bijna iedereen me
  • IP logged

m

magiclover

Re:niet leuk
#1: 17-05-2007, 21:00
het is niet leuk dat je gepest word.

het is ook niet fijn dat je niet kan consentreren, volgens mij zijn daar testjes voor om je steed langer te laten consentreren maar ik weer niet waar

groetjes charelle
  • IP logged

I

Ilse

Re:niet leuk
#2: 18-05-2007, 11:32
Hoi,

Dat is toch helemaal niets om iemand mee uit te lachen. Dat is echt dikke onzin wie zoiets doet. Het kan zijn dat je moeder gelijk heeft, maar dan moet je eens naar een dokter gaat, mss bestaan daar tests voor en kunnen ze er zo achterkomen.

Trek het je niet te veel aan wat iedereen zegt. Weet wel dat je vriendin niet echt een vriendin is, anders had ze het niet doorverteld.

Grtz Ilse
  • IP logged

E

Eva

Re:niet leuk
#3: 09-06-2007, 16:36
Nou , dat is ook niet erg aardig van je vriendin.!!  :(  :o

Heb je het al aan je moeder verteld?
die kan misschien met jouw leraar/lerares gaan praten over de pesterijen.
en dan stopt het waarschijnlijk wel.
of praat er openlijk met de klas over, dat helpt vaak ook.

xx EVA  :-*
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 09-06-2007, 16:36 door Eva »

B

BigMama

Re:niet leuk
#4: 03-07-2007, 08:48
Weet je.... zelfs Einstein kon zich vroeger niet goed concentreren, en die is toevallig wel een van de bekendste op deze wereldbol geworden!!

Zwak hoor, van je vriendin (Nou ja... vriendin???) om je daarop te "pakken".

Weet je dat de mensen die pesten, gevoed worden door anderen? Omdat ze zelf zo onzeker als de pest zijn?

Lekker laten kletsen, jouw tijd komt nog wel, en dan staan zij dom te kijken, met hun grote mond!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal