Skip to main content

Auteur Topic: mijn vriendin

m

manon

mijn vriendin
OP: 31-05-2007, 15:51
hoii

Mijn vriendin die is pas verhuist en ze zit bij een meisje in de klas en die is Ghotik en wij onderandere ik  en nog een paar vrienden zijn bang dat zij ook Ghotik word aan gezien ze een streepje op de lip zet met oogpotloot en bij der oog een traan maakt enz enz en wij willen dat apsolut niet en doet nu ook raar tegen ons wat kan ik hier aan doen ik wil niet dat ze Ghotik gaat worden wat zullen jullie hier aan doen ??

Groetjes Manon

een vriendin is heel verdrietig en hheeft het nu moeilijk want mijn vriendin zij tegen haar van als je mij niet acsepteert zo als ik ben dan verdwijn je maar uit me leven dan heb ik der geen last meer van
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 31-05-2007, 15:54 door manon »

l

littlegirl

Re:mijn vriendin
#1: 31-05-2007, 16:38
iik denk dat je daar niet veel aan kan doen... Het is nu eenmaal haar leven. Maar waarom zou ze geen gothic mogen worden? Die mensen doen tog nix verkeerd? Het enige is dat ze zwart dragen en gothic muziek luisteren, meestal zijn gothicmensen heel lief (heb enkele zo'n vriendinnen)
  • IP logged

m

magiclover

Re:mijn vriendin
#2: 31-05-2007, 19:15
Inderdaad wat is er mis met een gothic.
het zijn gewoon mensen alleen een beetje anders tegne de gewone mens maar ze doen je niks hoor.
Als je vriendin wil veranderen kun je dat niet tegen houden, als je een echte vriend bent laat je het gebeuren en acepteer je dat ze een gothic is (sorry als dit grof overkomt).

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

S

Something.else

Re:mijn vriendin
#3: 31-05-2007, 19:59
Gothic is een stijl.. Het is niet alleen hun uiterlijk maar ook hun muziek enzo..

Net als jij naar muziek luisterd die je mooi vind luisteren gothic's naar de muziek waar zy van houden.

En net als jij kleren draagt waar jij je goed bij voelt, dragen hun ook kleren waar ze zich goed bij voelen..

Je kan je wel anders voor doen dan je werkelijk bent, maar daar schiet je niks mee op. n kijk, als die vriendin zich er goed bij voelt, dan moet ze gothic worden,
daar kan jij helemaal niks aan veranderen, dat is haar keuze.

Je moet haar accepteren om wie ze is.. en dat ze er anders uit ziet als jou, betekend nog niet dat ze niet aardig kan zijn!

ieder mens is uniek op zyn of haar eigen manier..

xxx
  • IP logged

m

manon

Re:mijn vriendin
#4: 31-05-2007, 20:25
ik zeg ook niet dat ik een gotik niet mag maar het erge vind ik nog ze is ook heelerg qou inerlijk aan het veranderen
  • IP logged

l

laura-justme

Re:mijn vriendin
#5: 01-06-2007, 07:06
Dat hoeft niet direct te betekenen dat dat komt doordat ze zich nu anders kleed, het lijkt me eerder dat zoiets anders om is. Uiterlijk veranderen omdat je innerlijk is verandert. Maar hoe is ze verandert dan?
  • IP logged

S

Something.else

Re:mijn vriendin
#6: 01-06-2007, 09:52
Je moet gewoon afwachten,

Je kan er niks aan doen denk ik..
Want in je verhaal zeg je dat je niet wilt dat ze goth word.. Dusja..

Dat is haar keuze en niet de jouwe. het is haar leven en haar lichaam. en als zei die kleren wilt dragen, en als zei die make up op wilt doen. danmoet ze dat doen..

  • IP logged

C

Cynthia

Re:mijn vriendin
#7: 01-06-2007, 16:44
Ik zelf ben ook een tijdje gothic geweest, en mijn vriendinnen/vrienden accepteerde mij zoals ik was. Niemand had vervelende opmerkingen, het was alleen maar dat ze het leuk vonden.

Maar zoals Something.Else al zei. iedereen heeft zijn eigen stijl, en dat moet je maar acc.
Dat ze qua innerlijk veranderd, ja daar valt over te praten, want als je nouw even verteld hoe jij hier over denkt dan weet zij het ook, het is gewoon een standaard antwoord want dat is altijd het beste.

Maar je moet zelf weten wat je doet.
Zolang je maar de mensen accepteerd, dan moet het wel goed zitten.
  • IP logged

S

Something.else

Re:mijn vriendin
#8: 03-06-2007, 14:14
Precies Cynthia.  ;D Hier heb ik niks meer aan toe te voegen
  • IP logged

I

Ilse

Re:mijn vriendin
#9: 04-06-2007, 18:03
Hoi,

Er is helemaal niets mis met gothic zijn. Ze zien er mss wat eng uit, maar aan hun karakter is er helemaal niets mis. Jullie kunnen best wel vriendinnen blijven zonder dat er iets gaat veranderen.

Grtz Ilse
  • IP logged

S

Something.else

Re:mijn vriendin
#10: 05-06-2007, 21:08
Klopt. dat is geloof ik al best vaak gezegt nu.
  • IP logged

r

rotjonk

Re:mijn vriendin
#11: 04-07-2007, 17:16
willen jullie dat ze geen gotich word om haar gevoel of mag het niet

gotichs zijn mensen die zich anders kleden en er ook anders uitzien sommige zijn gotich omdat ze niet willen continu mee lopen met de maatschappij ik ben zelf gotic ik voel me wel zo maar ik kleed me niet zo want anders heb ik allemaal hardcore en lonsdale op me dak  :'(
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal