Skip to main content

Auteur Topic: Problemen van anderen!

I

Ilse

Re:Problemen van anderen!
#15: 09-06-2007, 11:49
Hoi,

Eigelijk heeft rotjonk wel gelijk. Ik zou er toch voor blijven gaan. Vraag een advocaat en blijf contact met haar houden.

Grtz Ilse
  • IP logged

S

Secret

Re:Problemen van anderen!
#16: 10-06-2007, 14:19
bedankt voor jullie antwoorden,
heb nu toch ruzie met er omdat ik er dingen gezegt heb waar ze het niet mee eens is. dus ik doe voorlopig niks meer.
  • IP logged

S

Something.else

Re:Problemen van anderen!
#17: 12-06-2007, 18:44
Sterkte. x
  • IP logged

r

rotjonk

Re:Problemen van anderen!
#18: 04-07-2007, 17:13
je bent niet de enige met problemen van een ander ik heb zelf de problemen van me nicht ze is slecht bezig ze zit aan de alcohol en ze is een keer ingesort en heeft dagelijks ruzie ik ontferm me over haar maar ik kan nog niks doen tot dat ik me eige vervoer heb en dat ik alleen naar haar kan gaan

enne als ik jou was dan zou ik het goedmaken met haar al is ze pissig stuur der een bosje bloeme met een leuk kaartje erbij dan draait ze van zelf bij geloof me  ;)
  • IP logged

S

Secret

Re:Problemen van anderen!
#19: 04-07-2007, 17:40
ik weet het niet hoor, ik begin mezelf nu wel beter te voelen, ik voelde me gewoon zwaar klote en dat is nu minder aan het worden, ik wil der niet laten zitten maar toch zei is boos over de waarheid en ik kan er toch niks aan doen, ik kan het wel weer goedmaken (als dat al lukt) maar dan krijg ik weer al dat gezeik waardoor ik me weer klote ga voelen, ik weet het klinkt egoistich maar ik heb zoiets van ik moet ook een beetje aan mezelf denken. en vind nu ook maar dat der ouders en de zogenaamde vrienden voor der moeten gaan zorgen of jeugdzorg als ze dat kunnen!
  • IP logged

r

rotjonk

Re:Problemen van anderen!
#20: 04-07-2007, 19:04
het is niet erg als het achter je wilt laten je hebt haar geholpen en dat is al goed genoeg
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal