Skip to main content

Auteur Topic: smoor

m

magic

smoor
OP: 08-06-2007, 17:23
hey allemaal
ik heb het hele jaar op school al een jongen in de gaten en we hadden af en toe oogcontact. nu kan ik niet meer op mn benen blijfen staan als dat weer gebeurd. ik heb een briefje in zijn kluisje gedaan mt mn msn er op en hem cia msn gezegt wat ik voelde. nu voel ik me zo kut dat ik dat via msn heb gedaan!!!! :-[ zijn  vriend heeft mij later toegevoegt en verteld dat hij het idd niet zo leuk vond. en bovendien ik ben 13 en hij is 17. ik weet niet wat te doen want ik bn egt smoor op hem en hij waarschijnlijk niet op mij. kan iemant mij helpen. tips geven?

xxx magic
  • IP logged

t

totalwar

Re:smoor
#1: 08-06-2007, 17:51
Je kan liefde niet dwingen en ik weet niet hoe hij denkt over met een jonger meisje verkering hebben. Sommige hebben daar geen problemen mee en sommige wel.

Maar probeer het eerst op gewoon contact via msn, je moet het niet te veel haasten, want dan zal hij het onprettig voelen. Vertel hem dat je veel voor hem voel, maar dat je het rustig de tijd wil geven om je moed te geven het hem direct te vertellen. Dat je graag nog vrienden wilt blijven.

En probeer daarna hem over te halen, in de loop van de tijd, om iets met je te beginnen.

Maar als hij niet op jongere meisjes valt, dan is het een slechte zaak EN let erop dat hij ouder is en sommige dingen eerder wilt dan jou..

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

rotjonk

Re:smoor
#2: 08-06-2007, 18:00
in dat laatste hebt steffen gelijk in ik ken iemand die is 13 en heeft met een van 17 en heeft er nu al mee s*x gehad met hem
  • IP logged

m

magic

Re:smoor
#3: 08-06-2007, 18:48
ik weet dat hij ouder is en ik ben al ontmaagt... maar ik weet dat hij gevoelens niet graag bespreekt via msn (ik ook niet) want dat is niet egt direct en persoonlijk... kwil graag een keertje mt hem kunnen praten maar weet niet hoe...want ik krijg als snel knikkende knieën bij em en dat zegt heel wat want ik heb altijd een groote mond..

xxx moi
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 08-06-2007, 18:51 door magic »

I

Ilse

Re:smoor
#4: 08-06-2007, 18:53
Hoi,

Via msn zoiets zeggen zou ik ook nooit doen. Maar probeer nu echt met hem te praten. Hij heeft nog niet gezegd dat hij niets voor je voelt. Praat persoonlijk met hem. Pas dan zal de vonk echt overslaan.

Grtz Ilse
  • IP logged

m

magic

Re:smoor
#5: 10-06-2007, 13:08
ik heb laatst gewoon nog aan hem gevraagt of hij met me wou  praten omdat ik dat wel fijn vond...en dat wil hij dus niet...schijnbaar wilt hij me dus niet eens kennen. hoe kan ik hiermee omgaan? kvoel me sinds hij dat heeft gezegt al kut :'(
  • IP logged

I

Ilse

Re:smoor
#6: 10-06-2007, 19:25
Hoi,

Laat hem een tijdje. Hij is zelf zo verrast dat hij ook niet weet hoe hij zich moet gedragen. Laat hem een tijdje hierover denken. Misschien na een maand ofzo kan je terug contact met hem omnemen, dan zal hij wel al bijgedraait zijn.

Grtz Ilse
  • IP logged

m

magic

Re:smoor
#7: 12-06-2007, 19:16
dat gaat moeilijk want over een paar weken is de zomervakantie er al...en ik weet  niet of ik hem daarna nog trugzie :'(

xxx
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 12-06-2007, 19:17 door magic »

I

Ilse

Re:smoor
#8: 12-06-2007, 20:58
Heb je zijn gsm-nummer? Dan kan je nogaltijd contact met hem houden.
  • IP logged

v

van halsman :P:S:D

Re:smoor
#9: 13-06-2007, 12:02
ja dat is slim maar daar moet je wel even mee wachten ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal