Skip to main content

Auteur Topic: ADHD

L

Loesboes

ADHD
OP: 12-06-2007, 18:56
Bij ons in de klas zit een jongen met ADHD,
Hij is super druk en hij scheld de meester uit voor l*l
k*t en h*er, Iederedag bijna 5x, Hij slaat iedereen zomaar zonder reden en hij jumpt gek, kinderen noemen dat de apenjump (omdat alle jongens van mijn school jumpen)
Mijn vraag is, wat kunnen ík en mijn klasgenootjes hieraan doen!

DRINHGENDDDDDDDDD
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 13-06-2007, 11:49 door redactie »

L

Loesboes

Re:ADHD *DRINGEND!
#1: 12-06-2007, 18:59
Oja, en de meester doet er ook nooit iets aan die zegt altijd: We gaan verder met de les!
Als hij naar het schoolhoofd wordt gestuurd, dan leert hij er toch nix van!

Gr Loes!
  • IP logged

I

Ilse

Re:ADHD *DRINGEND!
#2: 12-06-2007, 21:00
Hoi,

Hier kan je heel weinig aan doen. ADHD is een ernstige ziekte die alleen kan behandeld worden met pillen. Neemt hij ook pillen? Praat er eens over met je leerkracht.

Grtz Ilse
  • IP logged

L

Loesboes

Re:ADHD
#3: 13-06-2007, 12:11
Hij neemt pillen, en we praten eens met de leerkracht.. MAAR HET KAN HEM NIETS SCHELEN!
  • IP logged

m

magiclover

Re:ADHD
#4: 13-06-2007, 16:40
Ik denk dat je er dan weiningaan kan doen, misschien die jongen aanspreken van wat hij doet. Vaak hebben ze het zelf niet zo in de gaten.

Succes er mee.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

l

littlegirl

Re:ADHD
#5: 13-06-2007, 17:22
Mijn neefje heeft ook ADHD. Het is een ziekte waardoor je altijd aandcaht wil. Als hij d emeester uitscheldt , dan krijgt hij idd aandacht. En doordat jullie meester het negeert, wordt het altijd maar erger.. want hij moet dingen vinden om op te vallen. Misschien moet je hem eens aandacht geven op een positieve manier? Als hij iets goed doet heel luid zeggen : Wauw! jij kan dat goed!.
Hopelijk ben je iets met mijn raad!
  • IP logged

L

Loesboes

Re:ADHD
#6: 14-06-2007, 19:37
Hij heeft iets heel ergs gedaan...
HIJ HEEFT EEN JONGEN UIT ONZE KLAS HET ZIEKENHUIS INGESLAGEN! Is dit nog normaal?! Ik moet echt een goede tip krijgen! Hij krijgt té veel aandacht en de leraren doen er té weinig aan! Ik wil hem echt niet meer zien! Ik heb hem gisteren met een ijzeren balk voor z'n gezicht geslagen. De meester was boos op me, maar toen hij me stevig aansprak vertelde ik hem: IK BEN HET HELEMAAL ZAT MET HEM! Inmiddels stond ik van m''n stoel. HIJ VERPEST IEDEREEN'S MIDDELBARE SCHOOLTIJD EN HIJ HEEFT IEMAND HET ZIEKENHUIS INGEMEPT, GEEF TOE. IS DIT NOG NORMAAL!
Ik was al knalrood geworden toen de meester zei":
'' Zo is hij nu eenmaal accepteer het maar ''
IK: WATBLIEF?! MOET IK ACCEPTEREN DAT HIJ EEN JONGEN HET ZIEKENHUIS INMEPTE? NOU NEE HOOR, DEZE HELE SCHOOL KAN DE POT OP! Ik rende boos de school uit en fietste naar huis. Ik lig nu al 2 Dagen op m'n bed, zonder dat het m'n ouders íets kan schelen
  • IP logged

L

Loesboes

Re:ADHD
#7: 22-06-2007, 15:13
Laatmaatr, hij wordt naar een ander eschool gestuurddd :D
  • IP logged

m

magiclover

Re:ADHD
#8: 22-06-2007, 19:34
dat is fijn voor jullie
  • IP logged

p

patrick-Gamer

Re:ADHD
#9: 25-06-2007, 20:56
:O ik ken ook zo'n jongen....
Bléééh maar die gaat ook van sgool af...
Zijn susje blyft wel op sgool....
  • IP logged

L

Loesboes

Re:ADHD
#10: 26-06-2007, 15:34
Wat een wonder :P BJORN!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal