Skip to main content

Auteur Topic: Is dit vreemdgaan

R

Rulie

Is dit vreemdgaan
OP: 18-06-2007, 15:12
HELP ME ALSJEBLIEFT LEES DIT EN BEANTWOORD DIT HET IS EEN HEEL LANG VERHAAL MAAR NEEM ALSJEBLIEFT DE TIJD ER VOOR !!! :'( :'( :'(

IK zit met een probleem

Mijn Ex uit groep 6 [zit nu op mbo 1ste jr] Kwam me laatst opzoeken en we hebben de hele nacht films gekeken uitendlijk zijn we samen op de bank in slaap gevallen want we waren dood op

Naja niks ernstig toch??

Uiteindlijk moest hij naar huis en gaf me een kusje op de wang dat gaf me wel een goed gevoel ben ik weer verliefd op hem ??? ik vroeg wel aan hem vind je me weer leuk en hij zij 'het voelde weer als vroeger :-['

Maar ja ik heb een vriend en hij keek me echt heel raar aan toen ik het vertelde en hij dacht dat ik vreemd was gegaan maar ja :S

iemand heeft mij 1 x geprobeerd te zoenen maar ik heb hem geslagen en ben weg gerend is dit vreemdgaan???
[mijn vorige bericht was erg vaag]

Want hij zegt dat dat vreemdgaan is ik vind van neit want ik wou het niet

Maar ja even over het eerste verhaal me ex dus heeft me een kusje op de wang gegeven toen hij weg ging is dit nou ook al vreemdgaan want me vriend is nu een soort van boos denk ik wat moet ik hier mee doen is hij jaloers is hij boos is hij verdrietig omdat dit al bijna eerder is overkomen ?

vraag 3 ik mis me ex nu wel [als vrienden] en ik denk echt de hele tijd aan die nacht maar ik vind hem niet leuk ofzo ben ik verliefd op hem ??

en mijn vriend heeft één vriendin bij de dekamarkt[supermarkt voor sommige uit het zuiden] .en  dat meisje doet echt vet scheinheilig tegen mij .net alsof ze met elkaar zijn geweest. wat moet ik hiervan denken dan want ik kan hier niet tegen het maakt me boos verdrietig verbaasd en teleurgesteld in hem. want hij doet echt heel chill en relax als ik vraag heb je wat gedaan [miss ontkenning]

en ik mag niet zijn smsjes lezen [is dit raar als ik dat doe] ????


Help me alsjeblieft is ben echt in de war met alles
  • IP logged

m

maske938

Re:Is dit vreemdgaan
#1: 18-06-2007, 20:04
jij gaat zeker ni vreemd je lief daarintegen denk uk ten

je zou hem eiglijk voor de hartverscheurende keuze moeten zeggen  ik of da meisje  hou het kort  en als hij naar de grond kijkt of maar zegt ga naar je ex

lucht je hart en ten ga je ni vreemd  ;)
hij verpestte het maar ik denk dat je ex naar je verlangt musschien na een tijdje kan et guud uitdraaien
  • IP logged

t

totalwar

Re:Is dit vreemdgaan
#2: 19-06-2007, 19:47
Je bent nog neit vreemd gegaan maar let erop dat je op de grens zit.

Met een andere jongen om gaan kan best in een relatie (vind ik), zolang dingen zoals zoenen en kussen maar niet gebeuren (tongzoen en kus op de lippen).

Daarnaast was je reactie goed dat je die ene jonge afwees, geloof me hij zou meer gekwetst zijn als je die zoen zou laten gebeuren en daarna pas weg zou lopen (is mij overkomen en dat voelt echt heel lullig aan).

Ik begrijp dat je vriendje bang is om je te verliezen en zegt daarom snel dat je vreemdgaat zodat je ermee stop, maar je geeft je ex wel veel aandacht en lijkt weer verliefd op hem te worden, dus je zit op het randje van vreemdgaan en van een moeilijke keuzen.

Ik heb altijd 1 ding gemerkt en dat is dat je met een ex wel vrienden kan zijn, maar dan moet je niet close zijn (dicht bij elkaar zitten, veel uitgaan of een kus op de wang of ergens anders). Want dan komen de oude gevoelens weer los en daar kan je niet makkelijk mee om gaan.

Dus kies wat je wil en wie je wel of niet wil kwetsen, want altijd zal 1 van de 2 gekwetst worden.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

I

Ilse

Re:Is dit vreemdgaan
#3: 25-06-2007, 20:18
Hoi,

Jij bent nog niet vreemdgegaan, maar je zit inderdaad op het randje.

Het is leuk dat je nog bevriend bent met je ex, maar je moet toch opletten wat je doet. Er ontstaan ook vlug roddels, zeker als het om je ex gaat. Dus let echt goed op wat je doet.

Als je denkt dat je terug verliefd bent op je ex, moet je een keuze maken. Je ex of je huidige vriend.

Grtz Ilse
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal