Skip to main content

Auteur Topic: altijd het zelfde!!!<3

P

PW

altijd het zelfde!!!<3
OP: 21-06-2007, 16:00
ik ben een meisje van 14 en ben net als alle andere meisjes van mijn leeftijd alleen ik heb nog nooit een vriendje gehad! niet dat ik er geen kan krijgen, in tegendeel als ik verliefd word op een jonge dan is het 9 van de 10 wederzijds maar als ik gewoon verliefd ben ben ik super gelukkig maar kom ik te weten da die jonge meer wil of als iedereen mij zit optedringen dan sla ik tild en alle gevoeles verdwijnen ik vin da zo kak ik wil ook gewoon graag eens een vriendje!kan dat of zit ik met een probleem dat ik nooit aan een vriendje kan graken?x x x x :-*
  • IP logged

t

totalwar

Re:altijd het zelfde!!!<3
#1: 21-06-2007, 19:04
Je probleem is er niet, wat jij wil is tot nu toe gewoon anders dat wat de jongens in jouw omgeving wilden.

Ik heb heel lang geen vriendin gehad omdat meeste meisjes niet echt mijn types waren omdat ze ook andere dingen verwachtte en wilde van mij en dat kon en wilde ik ze niet geven. Maar na een lange tijd kom je dan toch de ware tegen en die is precies zoals jij wilt en jij ben precies zoals die andere wilt.

Geef het de tijd, je zit precies in een rottige leeftijd waar jongens hun hormonen laten spelen. Er zijn er wel die dat niet doen, maar die zijn moeilijk te vinden. Je komt hem wel tegen, maar heb gedult.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

I

Ilse

Re:altijd het zelfde!!!<3
#2: 24-06-2007, 20:56
Hoi,

Zoals Steffen al zei: je moet geduld hebben. Je bent gewoon de ware nog niet tegengekomen.

Grtz Ilse
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal