Skip to main content

Auteur Topic: een jongen

r

roosjelieff

een jongen
OP: 22-06-2007, 17:55
ik vind een jongen zooo leuk van school (L)
maar ik wil hem wat beter leren kennen, ik heb zn nummer en zn msn wel enzo maar op school heb ik pas 2x hoi gezegt en hij zegt het nooit uit zichzelf.
Hij kijkt ook altijd boos en kijkt naar beneden dus dan zeg ik ook geen hoi want dan denk ik dat die me nog dommer vind. Want ik denk dat die me niet aardig vind ofzo maar dat ga ik ook niet vragen dat vind ik ook zo dom. wat meot ik nou?
  • IP logged

R

Rulie

Re:een jongen
#1: 22-06-2007, 19:35
Het klinkt echt heel moeilijk maar dat is het neit

Ga gewoon op hem af en zeg hoi tegen hem als hij dan niet op kijkt zeg van Waarom zeg je niks als dat neit helpt

Stuur hem een sms dat je hem beter wil leren kennen of een mailtje waarin je dat uitlegd

ik hoop dat het werkt


Groetjes Appelboompje
  • IP logged

r

roosjelieff

Re:een jongen
#2: 23-06-2007, 10:40
ja ik sms hem weleens maar dan sms die niks terug ik denk echt dat die me dom vind
  • IP logged

t

totalwar

Re:een jongen
#3: 23-06-2007, 12:19
Al kijkt iemand de hele dag boos of is die de hele dag afwezig, let daar niet op. Als je hoi zegt en hij reageert terug, kijk hoe hij reageerd, kijkt hij wat minder boos en vrolijkt hij iets op, dan heb je een best goede indruk op hem gemaakt in deze tijd. Kijk hij nog steeds niet blij, dan denk ik niet dat hij veel interesse zal hebben.

Soms gaat het om het ene moment, om die ene glimlach of die ene blik in iemands oge en niet om de rest van zijn of haar leven, laat het daarom ook niet beslissen door hoe hij altijd is, maar door hoe die persoon op je reageerd.

Sterkte en veel succes.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

R

Rulie

Re:een jongen
#4: 24-06-2007, 18:08
misschien heeft hij geen beltegoed om te sms en ik zit ook heel vaak op msn maar ben er niet en valt me msn uit dan kan hij het niet lezen Mail hem dan als dat dat neit leuk dan heeft hij geen intresse in jou tenzij hij je heel leuk vind en heel verlegen is. Dan kan hij er ook niks aan doen

Vraag hem zonodig om hem terug te mailen over warom hij niet antwoord

  • IP logged

I

Ilse

Re:een jongen
#5: 25-06-2007, 17:49
Hoi,

Stuur hem een mailtje zoals Appelboompje als zei. Als hij dan nog niet antwoord vrees ik ervoor.

Grtz Ilse
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal