Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd of niet?

P

Pascal

Verliefd of niet?
OP: 30-06-2007, 18:21
Ik ben verliefd op een meid (merel) en kan alleen maar aan haar denken. Ik heb haar laatst gevraagd of ze met mij wou toen zei ze dat ze er een nacht over zou slapen. de volgende dag zei ze dat ze dat niet wou. terwijl ze tegen een vriendin van haar heeft gezegd dat ze mij wel leuk en aardig vindt, das kunnen want ik heb nog nooit geen 1 stom woord tegen ahar gezegd. Dus zou ze op mij verliefd kunnen zijn ja of nee?
  • IP logged

m

magiclover

Re:Verliefd of niet?
#1: 30-06-2007, 19:21
ik denk dat je het haar moet vragen. ze heeft wel al een keer nee gezegt. maar hoe de moed er in als ze op je verlieft is komt het van zelf wel denk ik .

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:Verliefd of niet?
#2: 06-07-2007, 19:12
Tja als ik elk meisje dat ik lief en leuk vind verliefd zou noemen zou ik op bijna elk meisje dat ik ken verliefd zijn.

Je weet dat verliefd zijn een bepaald gevoel is dat moeilijk te beschrijven is, dat is niet gewoon iemand leuk of lief vinden, dus met zekerheid kan ik je niet zeggen dat ze op je is.

Maar probeer wat meer met haar om te gaan, laat haar jou leren kennen en beter dan gewone vrienden, misschien zegt ze na een tijdje dan wel ja. Als ze dat niet doet, dan heb je waarschijnlijk niet wat ze zoekt (hoewel ik daar anders over denk, want ik vind dat elke jonge heeft wat een meisje zoekt, maar hij moet het alleen op de goede manier overbrengen en op die manier handelen. Als je echt goed met meisjes om kan gaan en een beetje weet hoe ze denk, begrijp je wel wat ik bedoel).

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal