Skip to main content

Auteur Topic: super raar, waarom?

m

miss-rosie

super raar, waarom?
OP: 30-06-2007, 20:24
ik heb een probleem... ik ben super verlieft op een jongen en hij is ook al lang en heel verlieft op mij we hebben nog geen verkering omdat het allemaal een beetje raar is want, hij heeft met mijn beste vriendin gehad ik heb het haar eerst gezegt dat ik hem leuk vond en dat vond ze helemaal niet erg. dus toen was al een probleem opgelost ik d8 dat daarna alles goed zou zijn enzo maar, nou is het dus echt serieus aan het worden en hij wil al verkering ik heb er zo geen problemen mee maar, iedere keer als ik aan tongzoenen denk dan is het net alsof ik bang word en dat me tegen houd. het is zo gek want ik hou zoveel van hem en ik heb het wel vaker gedaan alleen bn ik bang dat het helemaal verkeerd gaat! soms lijkt het net alsof ik bindings angst heb of zo iets ??? :-\ :P ik hou echt heel veel van hem en ik wil echt niet dat dit fout loopt zoals mijn vorige relaties daarom bn ik denk ik ook zo bang dat ik het verpest. :'( weet iemand hoe ik me hier overheen kan zetten??  ??? want ik vind het echt super super k*t :'(
  • IP logged

m

magiclover

Re:super raar, waarom?
#1: 30-06-2007, 22:38
misschien moet je het hem uitleggen en zeggen dat je niet alles snel wilt laten gaan maar gewoon rustig aan.

ik denk dat dat de beste oplossing is.

Groetjes,

Charelle  
  • IP logged

t

totalwar

Re:super raar, waarom?
#2: 30-06-2007, 22:55
Wat je heb komt me bekent voor. Dit is niet iets om je voor te schamen, het is gewoon dat je bang bent dingen fout te doen. Maar je moet erop vertrouwen dat je nooit iets 100% goed gaat en dat alles in de loop van de tijd perfect word :D Zo hoort het te gaan en zo gaat het meestal.

Alles komt goed, je moet alleen een keer de eerste stap zetten, wanneer beslis je zelf. Als je het eens wil wagen, probeer het eens.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal