Skip to main content

Auteur Topic: ik voel mij zo kak!!

P

PW

ik voel mij zo kak!!
OP: 08-07-2007, 11:31
ik ben een meisje van 15 en ben met mijn dansgroep op vakantie geweest. er was een jonge bij dat ik niet kenden, het was ne hele toffe ! op de laatste avond hadden we zelf een feestje gedaan! da was super leuk eerst speelden we gewoon spelletjes dat je wat moest kussen en zo ma dan na de spelletjes werd het echt erg!! op het momend zelf vond ik het heel leuk ma nu een paar dage later voel ik mij zo kak die jonge heeft een vriendinnetje en wij hebben da altijd samen gedaan tewel iedereen da ma iedereen deet!! heeft er iemand een manier hoe ik dit kan verwerken want ik voel mij echt kak!! xxx
  • IP logged

t

totalwar

Re:ik voel mij zo kak!!
#1: 08-07-2007, 14:59
Een manier om dit te verwerken is er niet echt. Je zal er langzaam overheen moeten groeien. Maar wat ik me afvraag is waarom jij je zo voel, die jonge deed die dingen wel, maar hij koos er zelf voor. Als hij problemen krijgt met zijn vriendin, dan is dat zijn eigen schuld.

Een andere manier om het een beetje te luchten is te vertellen tegen zijn vriendin, maar ik denk dat je haar niet ken dus is dat heel moeilijk.

Kijk soms doen jongens (ook meisjes soms hoor ;) ) stomme dingen die niet aardig zijn tegenover hun vriendin of vriendje. Daar is niks aan te doen, maar daar kiezen hun zelf voor, alle problemen zijn voor hun rekening en daar hoef jij je nooit schuldig voor te voelen. Dus waarom voel je je precies schuldig?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

fph

Re:ik voel mij zo kak!!
#2: 16-07-2007, 15:25
je moet gewoon wachten dan gaat het vanzelf weer over dat is de beste manier voor dat ;)
  • IP logged

k

kimtj

Re:ik voel mij zo kak!!
#3: 17-07-2007, 10:28
misschien helt het wel als je met die jongen praat en hoe hij er zich tegenover opsteld,dat zou denk ik wel veel helpen! ;)
xx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal